تبیان، دستیار زندگی
شد  رئیس ستاد ارتحال شیخ محمد تقی بهلول ویژه برنامه تشییع و تدفین این عالم ربانی را تشریح كرد. مهندس عباس قاسمی مسئول ستاد ارتحال شیخ محمد تقی بهلول و رئیس شورای اسلامی شهرستان گناباد مشهد اعلام كرد : پیكر این واعظ خراسا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه برنامه های ارتحال شیخ محمد تقی بهلول اعلام شد

رئیس ستاد ارتحال شیخ محمد تقی بهلول ویژه برنامه تشییع و تدفین این عالم ربانی را تشریح كرد.

مهندس عباس قاسمی مسئول ستاد ارتحال شیخ محمد تقی بهلول و رئیس شورای اسلامی شهرستان گناباد مشهد اعلام كرد : پیكر این واعظ خراسانی پس از تشییع در مشهد به زادگاه وی در گناباد منتقل شده و طی مراسمی ،مردم در مسجد مصلی این شهرستان با این عالم ربانی وداع می كنند .
وی افزود : پیكر پاك شیخ محمد تقی بهلول با حضور مسئو لین كشوری ، استان ، شهرستان و جمعی از میهمانان خارج از كشور صبح چهار شنبه بر روی شانه های مردم گناباد تشییع و به خاك سپرده می شود.
مهندس قاسمی تصریح كرد :از فردا صبح در شهرستان گناباد 3 روز عزای عمومی اعلام شده و در صورت موافقت استاندار روز تدفین تمامی ادارات و سازمانهای شهرستان تعطیل می شود.
مسئول ستاد ارتحال شیخ بهلول اعلام كرد : كمیته های ستاد ارتحال شامل كمیته تداركات با مسئولیت دكتر هجرتی رئیس دانشگاه آزاد ، كمیته پشتیبانی با مسئولیت امیر پور رئیس اداره بازرگانی همچنین كمیته تبلیغات با مسئولیت حجت الاسلام رحمانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و باقری رئیس دانشگاه علوم پزشكی تشكیل شده است .
وی همچنین با اشاره به بهسازی و آماده سازی محل خاكسپاری مرحوم شیخ بهلول از تشكیل كمیته عمران با مسئولیت مهندس مرادی وهمكاری سازمان جهاد كشاورزی ، شهرداری های شهرستان و اداره راه خبر داد و افزود : كمیته حمل و نقل با مسئولیت گواهی و همكاری كاركنان فرمانداری و كمیته اسكان با مسئولیت قامتی ریئس آموزش و پرورش برای هرچه با شكوه تر برگزار كردن مراسم تشییع سازمان یافته است .
قاسمی گفت : ستاد اقامه نماز خمعه شهرستان نیز مسئولیت برگزاری مراسم وداع شب چهارشتبه را به عهده گرفته است .
گفتنی است پیكر پاك شیخ محمد تقی بهلول پس از تشییع در جایگاه
تعیین شده در ورودی شهرستان گناباد به سپرده می شود.شبستان