تبیان، دستیار زندگی
هان- تهران تیم ایران از راهیابی به جمع چهار تیم برتر جهان باز ماند درادامه برگزاری مسابقات والیبال جوانان جهان تیم ایران با شكست دربرابر تیم برزیل از راهیابی به جمع چهار تیم برتر جهان باز ماند. به گزارش تبیان، در این دیدار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات والیبال جوانان جهان- تهران

تیم ایران از راهیابی به جمع چهار تیم برتر جهان باز ماند

درادامه برگزاری مسابقات والیبال جوانان جهان تیم ایران با شكست دربرابر تیم برزیل از راهیابی به جمع چهار تیم برتر جهان باز ماند.

به گزارش تبیان، در این دیدار كه برای تعیین آخرین تیم از چهار تیم برتر جهان برگزار شد؛ تیم ملی ایران با حساب سه بر صفر و نتایج 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 20 از تیم برزیل شكست خورد.

تیم ملی كشورمان در گیم اول بازی خود ، بسیار خوب آغاز كرد و درحالی كه قصد داشت نتیجه این گیم را از آن خود كند، امتیاز به امتیاز با برزیل همراه بود. پاس های قدرتی مهدوی و اسبك های كوبنده كولیوند تا امتیاز 7 همراه با تیم برزیل جلو آمد.

تیم برزیل از بازی سرعتی و دفاع مستحكمی برخوردار بود و همین امر بر بازیكنان ما برتری داشت. به طوری كه كماكان تیم ایران از دفاع داخل میدان با ضعف مواجه بود و همین امر موجب شد تا مصطفی كارخانه تا پایان بازی كه با حساب 25 بر 21 به سود برزیل پایان یافت، 3 تعویض را انجام داد و عندلیب به جای صادقیانی ، رنجبر به جای مصطفی وند و معروف به جای مهدوی وارد میدان شوند.

تیم ایران در گیم دوم نیز سعی در حفظ امتیازهای خود داشت و پا به پای تیم برزیل جلو می آمد، اما در جایی كه می بایست حساس ترین امتیازها را از آن خود كند، برتری قد بازیكنان برزیل موجب عقب ماندن تیم ایران شد. دراین گیم مصطفی كارخانه چهار تایم اوت اعلام كرد و داود مقبلی به جای مهدی رنجبر وارد زمین شد. تیم ایران از امتیاز 20 به بعد نتوانست امتیازهای از دست رفته را جبران كند و سرانجام با 5 امتیاز اختلاف گیم دوم را با حساب 20 بر 25 واگذار كرد.

در گیم سوم كه تیم ایران هنوز امید خود را برای پیروزی از دست نداده بود؛ تا امتیاز 10 جلو آمد. اما از این امتیاز به بعد برزیل توپ و میدان را از آن خود كرد، كه نهایتا با امتیاز 25 با سه امتیاز اختلاف احتمال پیروزی خود را از دست داد.

اما تیم ما نتوانست گیم های از دست رفته خود را حتی تا رسیدن به امتیاز 20 جبران كند و تیم برزیل این گیم را نیز با امتیاز 25 بر 20 از آن خود كرد.

این گزارش حاكی است كه تیم ایران از قابلیت های خوبی نسبت به تیم قدرتمند برزیل كه تیم برتر جهان است؛ برخوردار بود و تنها  ضعف ما روی دفاع داخل میدان بسیاری از امتیازها را از آن حریف كرد.