تبیان، دستیار زندگی
ست حضرت  آیت الله مصباح یزدی در دیدار گروهی از خواهران مربی عقیدتی سیاسی نیروی مقاومت بسیج مهم‌ترین هدفی را كه دشمن در جنگ فرهنگی دنبال می‌كند، ولایت فقیه عنوان كرد. عضو مجلس خبرگان، كار عقیدتی سیاسی را یك حركت جهادی عن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفاع از دین و ارزش‌ها بر همه واجب است

حضرت  آیت الله مصباح یزدی در دیدار گروهی از خواهران مربی عقیدتی سیاسی نیروی مقاومت بسیج مهم‌ترین هدفی را كه دشمن در جنگ فرهنگی دنبال می‌كند، ولایت فقیه عنوان كرد.

عضو مجلس خبرگان، كار عقیدتی سیاسی را یك حركت جهادی عنوان كرد و افزود: دفاع از دین و فرهنگ و ارزش‌های اسلامی بر همه واجب است و در مقابل شبیخون فرهنگی كه مقام معظم رهبری بیش از ده سال است كه در مورد آن هشدار می‌دهند، همه باید دفاع كنند.
استاد حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود تأكید كرد: ما باید بدانیم كه دشمن از چه راهی فرهنگ ما را غارت می‌كند، باید تاكتیك و سلاح رویارویی با آن را شناخت و به كار بست.
آیت الله مصباح یزدی گفت: ما باید فعالیت‌های فرهنگی را در جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی در دو بخش برنامه‌ریزی كنیم. یكی در جهت حمایت از ولایت فقیه به عنوان تئوری و شخص ولی فقیه به عنوان عمل سیاسی و دوم در جهت تقویت ایمان فردی باورها و ارزش‌های دینی.
رسا