تبیان، دستیار زندگی
ل به گزارش خبرنگار رسا، حجت الاسلام والمسلمین ایرانی، دبیر همایش عاشوراییان در جمع مداحان و مسؤولین هیئت‌های مذهبی استان قم گفت: غرب نمی‌تواند یك روسری را كه پیام زهرا‌گونه دارد، تحمل كند. چون نماد دینی، مذهبی و شیعی می‌باشد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی (رییس سازمان تبلیغات اسل

به گزارش خبرنگار رسا، حجت الاسلام والمسلمین ایرانی، دبیر همایش عاشوراییان در جمع مداحان و مسؤولین هیئت‌های مذهبی استان قم گفت: غرب نمی‌تواند یك روسری را كه پیام زهرا‌گونه دارد، تحمل كند. چون نماد دینی، مذهبی و شیعی می‌باشد. وی گفت: استكبار برای براندازی جمهوری اسلامی از اول برنامه داشت و برای این هدف كار می‌كند و شب و روز با ما در ستیز است.
دبیر همایش عاشوراییان با اشاره به توطئه دشمنان اسلام و نظام افزود: تلاش می‌كنند مردم را دچار یأس كنند.جدایی مردم از نظام، ابتذال، فساد، اعتیاد و مانند آن تهدیداتی است كه از داخل، نظام را تهدید می‌كند. از خارج هم تهدیدات نظامی، سیاسی و تبلیغات روانی كه در آستانه انتخابات و 22 بهمن بیشتر می‌شود، وجود دارد. البته این تهدیدات باعث می‌شود كه مردم در راه‌پیمایی 22 بهمن بیشتر شركت كنند، طبق فرمایش امام سجاد ـ ع ـ خداوند دشمنان ما را از احمق‌‌ها قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمین ایرانی گفت: اولین شعار انقلاب ما این بود كه كشور ما حسینی است و دشمنان هم می‌خواهند این نور الهی را خاموش كنند. وی افزود: پیروزی‌های ما از محرم و عاشورا است.
حجت الاسلام والمسلمین ایرانی با بیان نگرانی‌های مراجع عظام تقلید از بروز بعضی از مسایل و مشكلات در هیئت‌های مذهبی اظهار داشت: مراجع عظام احساسشان بر این است كه دشمن می‌خواهد بر هیئت‌های مذهبی سرمایه‌گذاری كرده و می‌خواهند با طرد مرجعیت و از بین بردن عزاداری‌ها، نظام را از هم بپاشند و تشكیل چنین جلسه‌ای ریشه در چنین نگرانی‌هایی دارد.
وی یكی از اهداف برگزاری چنین همایش‌هایی را بهره‌برداری از اهداف امام خمینی ـ ره ـ رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید دانست و گفت: تبیین توطئه‌های دشمن با استفاده از نظریات امام خمینی ـ ره ـ و بزرگان دین وظیفه ماست. وی افزود: دشمنان در حال حاضر می‌خواهند مكتب و مكتب‌داران امام حسین ـ ع ـ را به مذبح ببرند.
حجت الاسلام والمسلمین ایرانی در پایان رعایت شؤونات عزاداری، احترام به قانون و مردم و دقت در برگزاری مراسم‌ها از حیث زمانی و مكانی را از سوی هیئت‌های مذهبی خواستار شد.