تبیان، دستیار زندگی
با کسب مدال برنز توسط قاسم رضایی حال محمد بنا خوب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بنا : با هر باخت تکه ای از گوشتم را کندند

با کسب مدال برنز توسط قاسم رضایی حال محمد بنا خوب شد.

بخش ورزشی تبیان
محمد بنا

پس از شکست قاسم رضایی و حذف امید نوروزی و سوریان از المپیک،محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به گوشه ای رفت و گریه کرد. او که توانسته بود قهرمان المپیک لندن شود، در ریو موفق نبود و تنها دو برنز کسب کرد. پس از کسب مدال برنز توسط قاسم رضایی محمد بنا با قیافه ای بشاش تر از عصر به میان خبرنگارها آمد و با آنها مصاحبه کرد.
محمد بنا پس از كسب مدال برنز قاسم رضایی گفت:«این مدال تحفه درویشی بود برای مردم. قاسم غیرت كرد بیشتر از این شرمنده مردم نشویم. فكرمان بیستر از دو مدال بود اما شرمنده مردم شدم.»
او ادامه داد:« با این حال دو برنز را به مردم خوب كشورم تقدیم می كنم. الان هر چیزی درباره مسابقات، شرایط و داوری بگویم ممكن است به عنوان بهانه تلقی شود.لندن برای من شیرین تمام شد و ریو بسیار تلخ اگر چه همین دو مدال برنز برای كشتی فرنگی ایران بسیار خوب است اما به هر خال من شرمنده ام.»
سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی درباره اینكه اشك های مردم را ناراحت كرده گفت: «كشتی فرنگی مثل بچه من است. در لندن من به همراه تعدادی مربی زحمتكش نتیجه گرفتیم الان هم بعضی ها ممكن است به من بگویند بعد از آن موفقیت چه تاجی به سرت زدند. من دنبال تاج و آقای خاص شدن نبودم، من عاشق كشتی فرنگی هستم و این بچه ها مثل بچه های خودم هستند و با هر باخت هایشان انگار كه یك تكه از گوشت مرا می كنند»
بنا كه با بغض صحبت می كرد افزود:« مردم ایران خیلی درد و مشكل دارند و با موفقیت ورزشكاران از ته دل شاد می شوند. ناراحتم كه نتوانستم مردم را بیشتر خوشحال كنم.»
بنا درباره اینكه در آینده فرصت برای جبران هست عنوان كرد:« هیچ كس از آینده خبر ندارد. در طول سال هایی كه بنا بود همه تلاشش را كرد كه تیم ملی موفق شود. الان هم اگر مسئولیتی بر دوشم گذاشته شود باز هم با تمام توان تلاشم را می كنم. »


منبع : کمیته ملی المپیک