تبیان، دستیار زندگی
مت به گزارش رسا -  در این اطلاعیه كه صبح امروز منتشر شد، آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محكوم كردن این جنایات وحشیانه و هتك حرمت عتبات مقدسه ، به نیروهای اشغالگر اخطار می‌كند سریعاً و بدون هیچ قید و شرطی شهره...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت هتک حرمت

به گزارش رسا -  در این اطلاعیه كه صبح امروز منتشر شد، آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محكوم كردن این جنایات وحشیانه و هتك حرمت عتبات مقدسه ، به نیروهای اشغالگر اخطار می‌كند سریعاً و بدون هیچ قید و شرطی شهرهای مقدس و خاك عراق را ترك كنند.

متن کامل این اطلاعیه  از نظر می گذرد

بسم الله الرحمن الرحیم
هجوم نیروهای اشغالگر به سركردگی امریكا به نجف اشرف و كربلای معلی، موجب تأثر و تأسف عمیق گردید. هتك حریم علوی و حائر حسینی و به خاك و خون كشیده شدن عده زیادی از مجاوران این دو حرم مقدس، اخبار نگران كننده‌ای است كه قلب هر انسان آزاده و عموم مسلمانان جهان خاصه شیعیان را به درد می‌آورد.
این جنایات اشغالگران امریكایی در حالی انجام می‌گیرد كه كوس رسوایی امریكا در دفاع از حقوق بشر و ایجاد دموكراسی و مقابله با تروریسم با نشر اخبار شكنجه مردم مظلوم و بی دفاع عراق سراسر دنیا را فرا گرفته است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محكوم كردن این جنایات وحشیانه و هتك حرمت عتبات عالیات به نیروهای اشغالگر اخطار می‌نماید كه سریعاً و بدون هیچ قید و شرطی شهرهای مقدس و خاك عراق را ترك نمایند.
سازمان ملل، كنفرانس اسلامی و سایر جوامع بین‌المللی در برابر تداوم این جنایات توسط اشغالگران مسئول بوده و باید هرچه سریعتر به وظیفه خود در جلوگیری از آن اقدام نمایند.
مردم عراق با حفظ اتحاد و یكپارچگی تحت لوای مرجعیت شیعه، خاصه حضرت آیت الله العظمی سیستانی به خوبی خواهند توانست مقدرات كشور خود را به دست بگیرند.
در خاتمه ضمن عرض احترام به احساسات پاك عاشقان اعتاب مقدسه، آمادگی روحانیت و حوزه‌های علمیه را در دفاع از كیان تشیع اعلام داشته و مطمئن هستیم كه مردم غیور مسلمان ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان تحت قیادت مقام معظم رهبری ـ مد ظله العالی ـ و هدایت مراجع عظام تقلید ـ دامت بركاتهم ـ در موقع مقتضی به وظیفه خود عمل خواهند نمود. ـ و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون ـ
والسلام علیكم و رحمه الله و بركاته
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
علی مشكینی