تبیان، دستیار زندگی
عوارض کمبود فیبر، شخصیت شناسی از روی بستنی مورد علاقه، شکم صاف بدون ورزش، غذاهای خوب برای داشتن موهای خوب، نوشیدنی های مفید برای دیابت، بهترین زمان میوه خوردن، مکمل زردچوبه و ... از مطالب این هفته ی بخش تغذیه بود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با ریزش مو، دیابت و چاقی شکمی مقابله کنید

عوارض کمبود فیبر، شخصیت شناسی از روی بستنی مورد علاقه، شکم صاف بدون ورزش، غذاهای خوب برای داشتن موهای خوب، نوشیدنی های مفید برای دیابت، بهترین زمان میوه خوردن، مکمل زردچوبه و ... از مطالب این هفته ی بخش تغذیه بود...

بخش تغذیه و آشپزی تبیان
تغذیه سالم

بدون ورزش هم می شود شکم صاف تری داشت
در بخش نخست این مطلب 11 توصیه برای داشتن شکمی تخت را ارائه کردیم. توصیه هایی از قبیل مصرف پروبیوتیک ها، بهبود وضعیت گوارش با پرهیز از جویدن آدامس، پرهیز از کلم ها و همچنین داشتن خوابی بیشتر و غیره. حالا ادامه ی آن. لطفاً با ما همراه باشید.

برای خودتان مکمل زردچوبه بسازید!
بله، البته شما می توانید مکمل زردچوبه را از بازار تهیه کنید و از خواص شگفت انگیز آن بهره ببرید اما وقتی خودتان می توانید به راحتی این مکمل را درست کنید چرا به کس دیگری پول بدهید تا این کار را برایتان انجام دهد؟

بهترین زمان خوردن میوه کی است؟
شکی نیست که خوردن میوه برای شما خوب است؛ این پیامی است که از همان سال های ابتدای عمر به ما منتقل شده است. با این حال زمان هایی وجود دارد که بدن ما بهتر می تواند میوه را به بهترین و موثرترین حالت ممکن هضم و جذب کند.

شخصیت شناسی از روی بستنی مورد علاقه تان
از آنجایی که این روزها از فرم ابرو گرفته تا خط صورت و دست و غیره شخصیت شناسی می کنند ما هم تصمیم گرفتیم آنچه که بستنی مورد علاقه تان از شخصیتتان برملا می کند را عنوان کنیم. در واقع طعمی که شما می پسندید رازهایی از درونتان را برملا می کند که جالب و خواندنی است.

خوردنی های خوب برای داشتن موهای خوب
تخم مرغ، قارچ، ماست، ماهی، مرغ، جگر، سیب زمینی و انبه از جمله بهترین گزینه ها برای جلوگیری از ریزش مو می باشند...

4 شام سالم بری مقابله با یبوست
در این مطلب چند شام ساده و سالم معرفی می کنیم که به شیوه ای کاملاً طبیعی به رفع مشکل یبوست کمک می کنند. اگر شما هم از این مشکل رنج می برید می توانید این غذاها را برای وعده شامتان تدارک دیده و میل کنید.

آیا زرده تخم مرغ برای شما خوب است؟
تخم مرغ، یک منبع عالی و ارزان پروتئین و مواد مغذی گوناگون محسوب می شود و از طرفی دیگر هم، خیلی ها اعتقاد دارند زرده تخم مرغ می تواند ریسک بیماری قلبی را افزایش دهد. بنابراین تخم مرغ برای سلامتی خوب است یا بد؟

نوشیدنی های مفید برای دیابتی ها
دیابت یا همان بیماری قند یکی از آن دست بیماری هایی است که نیاز به مراقبت زیادی دارد و فرد دیابتی باید بیش از پیش مراقب خورد و خوراک خود باشد. عوامل متعددی در ابتلا به دیابت نقش دارد از جمله ژنتیک و به خصوص چاقی مفرط.

آیا مواد غذایی و نوشیدنی ها می توانند باعث سقط جنین شوند؟
کلمه سقط جنین زمانی به کار می رود که بارداری تا قبل از هفته بیستم، خود به خود پایان یابد، معمولاً سقط در سه ماه اول بارداری اتفاق می افتد.

عوارض کمبود فیبر در بدن
اگر رژیم غذایی تان به گونه ای باشد که روزانه 25 تا 30 میلی گرم فیبر مورد نظر را دریافت نکنید دچار مشکلاتی می شوید که مهمترین آن ها ابتلا به بیماری های قلبی و خدای نکرده سرطان است.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.