تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: ۲۹ آسیب اجتماعی در کشور احصا و گزارش این مهم به حضور مقام معظم رهبری ارائه شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

۲۹ آسیب اجتماعی در کشور احصاء شده است

رضا حجتی

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حجتی بعدازظهر چهارشنبه در سومین گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات ورزش سراسر کشور که به میزبانی استان البرز (دیزین) در حال برگزاری است، اظهار کرد: ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان سبب بروز مشکلات عدیده ای شده است.

وی با بیان اینکه در تربیت بدنی با روش هایی کار کردیم که با جسم اشخاص مرتبط است، افزود: در حوزه اجتماعی به سمت شخصیت فرد حرکت می کنیم.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش خاطرنشان کرد: نقش اشخاص در عرصه های مختلف اجتماعی باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد تا مشکلی از این حیث به وجود نیاید.

حجتی با اعلام اینکه مباحث مهمی نظیر مهارت آموزی، دانش و آموزش به صورت علمی و جامع رخ نمی دهد، گفت: در سازمان ملی جوانان سابق، توسعه اجتماعی را در دستور کار خود قرار داشت.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مدیران کل در حوزه جوانان، تصریح کرد: ۲۹ آسیب اجتماعی در کشور احصا و گزارش این مهم به حضور مقام معظم رهبری ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه از ۲۹ آسیب اجتماعی شناسایی شده ۲۰ مورد فوریت پیدا کرده است، اظهار کرد: ۱۵ میلیون حاشیه نشین در کشور وجود دارد از طرفی باید به این مهم اشاره کرد که سرمایه اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش تصرح کرد: در سنوات اخیر مجموع بودجه بخش جوانان در بیشترین حالت هفت میلیارد تومان بوده که این مهم با پیگیری های صورت گرفته در سال جاری به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

حجتی در پایان ادامه مسیر را با وضعیت کنونی مشکل دانست و بیان کرد: سمن های جوانان تشکیل و توانمند شوند تا در نقش آفرینی اجتماعی نمود بیشتری پیدا کنند.



خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .