تبیان، دستیار زندگی
ملی پوشان ساحلی کشورمان از شرایط اردوی تیم ملی ابراز رضایت کردند و شیوه کاری سرمربی تیم ملی را شیوه ای جدید دانستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باید برتری فوتبال ساحلی ایران را بار دیگر به رخ بکشیم

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان از شرایط اردوی تیم ملی ابراز رضایت کردند و شیوه کاری سرمربی تیم ملی را شیوه‌ای جدید دانستند.

بخش ورزشی تبیان
title

مصطفی کیانی، ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان درباره شیوه بازی تیم ملی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: پس از حضور میرشمسی در رأس تیم ملی، سیستم متفاوتی برای تمرینات در نظر گرفته شده است. شیوه مدنظر سرمربی با تاکتیک‌های روز فوتبال ساحلی جهان منطبق است که البته تا هماهنگ شدن کامل ما با تمرینات زمان زیادی لازم است.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف کادرفنی نیاز به اردوهای بیشتری داریم، چراکه بازیکنان در باشگاه‌ها با یک شیوه بازی می‌کنند و در تیم ملی به روش دیگری تمرین و بازی می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره پیش‌رو بودن مسابقات فوتبال ساحلی قاره آسیا خاطرنشان کرد: برای بازی‌های چین می‌خواهیم پرقدرت ظاهر شویم تا در آسیا از رتبه نخست خود دفاع کنیم. البته هدف اصلی ما رسیدن به آمادگی برای رقابت‌های جام بین قاره‌ای جهان به میزبانی امارات است.

کیانی ادامه داد: روز گذشته برای نخستین بار تست‌های آمادگی جسمانی از ما گرفته شد که هرچند بازیکنان در کوران بازی‌های لیگ قرار دارند، اما همه بازیکنان تست‌ها را خوب انجام دادند. انجام سنجش جسمانی از بازیکنان از این‌رو اهمیت دارد که کادرفنی می‌تواند با استفاده از نتایج آن، برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع ضعف‌های بازیکنان مدنظر قرار دهد تا پس از بازی‌های قاره آسیا، ثمره آن را در رقابت‌های جام بین قاره‌ای 2016 جهان شاهد باشیم.

فرید بلوکباشی هم در خصوص اردوهای تیم ملی گفت: امروز آخرین جلسه تمرینی این اردو را برگزار کردیم. اردوها از نظر کمی و کیفی در سطح خوبی هستند و بازیکنان هم در آمادگی کامل به‌سر می‌برند. به اعتقادم تیم از نظر فرم بازی و اجرای تاکتیک‌های جدید به 70 درصد از ایده‌آل‌های مدنظر سرمربی رسیده است. خوشبختانه شرایط خوب پیش می‌رود و میرشمسی، هاشم پور و نادری با هماهنگی خوبی تمرینات و ایجاد تاکتیک جدید در تیم را پیش می‌برند.

وی افزود: مصدومیت بازیکنان موجب شده تا بازیکنانی مانند مسیگر و بهزادپور قادر به همراهی تیم‌ملی نباشند. امیدوارم با بهبود آنها و با حضور جوانان جدیدی که به تیم ملی اضافه شده‌اند و نمایش بسیار خوبی مقابل تایلند داشتند، دو اردوی باقیمانده تا پیش از اعزام به چین را برگزار کنیم.

وی در خصوص مسابقات فوتبال ساحلی قاره آسیا به میزبانی چین گفت: نخستین بازی ما در این رقابت‌های هشت جانبه مقابل تیم ملی بحرین خواهد بود و در دومین بازی به مصاف برنده دیدار ژاپن و تایلند خواهیم رفت. بدون شک ژاپن اصلی‌ترین رقیب ما در آسیاست و با تمام توان مقابل ما ظاهر می‌شود. در واقع مسابقات قاره آسیا محک بسیار خوبی برای تیم ملی خواهد بود تا خود را برای رقابت‌های جام بین قاره‌ای جهان آماده کند. لازم می‌دانم از مدیران فدراسیون فوتبال و خانم شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال به دلیل برگزاری اردوها و فراهم کردن شرایط مورد نیاز تیم ملی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. امیدوارم ما هم با کسب نتایج و مقام‌های مناسب پاسخگوی این زحمات باشیم.

پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ساحلی هم گفت: مسابقات قاره آسیا که شهریورماه در چین برگزار می‌شود، از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است، چراکه همواره در آسیا مدعی اصلی بوده‌ایم. در واقع باید یک‌بار دیگر برتری خود در آسیا را  به رخ همه بکشیم. به همین منظور دور جدید تمرینات را از سه روز پیش در کمپ تیم‌های ملی آغاز کردیم و امروز روز پایانی اردوی ما بود.  تیم ملی با سرمربیگری میرشمسی روش بازی جدیدی را دنبال می‌کند و همه تلاش خود را برای هماهنگی با شیوه جدید به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: تورنمت قاره آسیا را شاید بتوان اولین تورنمنت رسمی کادرفنی جدید عنوان کرد و تیم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. بدون شک اردوها و تورنمنت پیش‌رو زمینه حضور پرقدرت ما در رقابت‌های بین قاره‌ای جهان 2016 را فراهم خواهد کرد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی تأکید کرد: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و بازیکنان در آمادگی به‌سر می‌برند. روز گذشته هم مورد سنجش جسمانی قرار گرفتیم که وضعیت بازیکنان خوب بود و نتایج  تست‌ها باعث می‌شود تا کادر فنی با تسلط بیشتری نسبت به رفع نقاط ضعف جسمانی بازیکنان تا پیش از رقابت‌های جام بین قاره‌ای 2016 اقدام کند. البته خستگی ناشی از بازی‌های‌فشرده لیگ باعث شده که بازیکنان کمی خسته باشند، اما با درخواست کادرفنی تیم ملی و با مدیریت خوب دپارتمان فوتبال ساحلی، مقرر شده مسابقات لیگ برتر تا پیش از اعزام ما به چین، به زمان دیگری موکول شود.

حسینی گفت: با توجه به پیشرفت خیلی خوب فوتبال ساحلی و سطح استقبال از این رشته در کشور، زمان آن رسیده که اسپانسرها به‌طور اختصاصی وارد این رشته شوند. به هرحال حضور اسپانسر کمک بسیار زیادی به حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها و حتی افزایش سطح آماده‌سازی تیم ملی می‌کند. ما بازی‌های رسمی و حساسی در پیش داریم که برگزاری بازی‌های دوستانه در سطح اول جهان مانند اردویی در ایتالیا داشتیم، از نیازهای آماده‌سازی تیم ملی است که امیدوارم این مورد هم از سوی فدراسیون فراهم شود.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .