تبیان، دستیار زندگی
به همت مجمع جهانی اهل بیت (ع)، ۱۵ عنوان کتاب در ارتباط با فرهنگ رضوی به زبان های مختلف ترجمه شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ترجمه ۱۵ عنوان کتاب با موضوع فرهنگ رضوی به زبان های مختلف

به همت مجمع جهانی اهل بیت (ع)، ۱۵ عنوان کتاب در ارتباط با فرهنگ رضوی به زبان های مختلف ترجمه شده است.

بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان
ر

به گزارش ایسنا، به نقل از ستاد خبری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، «حجت الاسلام محمد سالار» با اعلام برنامه های دهه کرامت مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: مجمع جهانی اهل بیت (ع) با همکاری موسسات و سازمان هایی است که در عرصه بین الملل همکاری دارند، برنامه های متنوعی در ایام دهه کرامت در کشورهای مختلف برگزار می کند

وی ترجمه و چاپ کتاب در سیره اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را از جمله اقدامات مجمع جهانی اهل بیت (ع) در جهت ترویج معارف رضوی برشمرد واظهارکرد: به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع)، ۱۵ عنوان کتاب در ارتباط با فرهنگ رضوی به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسه و ... ترجمه شده است که در کشورهای مختلف توزیع می شود. معاون بین الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع) افزود: ترجمه زندگانی و سیره حضرت معصومه (س) به زبان اردو در هندوستان توزیع شد که از جمله کارهای ارزنده محسوب می شود.

سالار از برگزاری همایش تجلیل از خادمان رضوی با حضور میهمانان بین المللی در روز (۲۰ مرداد) در مشهد مقدس خبر داد.

وی اظهار کرد: فعالان و خادمان فرهنگ رضوی در شب میلاد امام رضا(ع) در مشهد مقدس معرفی می شوند، در این برنامه، فعالان فرهنگی از کشورهای مختلف از جمله مالزی، عراق، بلژیک، سنگال، انگلستان و پاکستان آثاری در بعد فرهنگی و هنری خلق کردند که از آنها تجلیل می شود.

معاون بین الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع) یکی دیگراز فعالیت های این مجمع در ایام دهه کرامت را تهیه و توزیع بسته های فرهنگی در کشورهای مختلف عنوان کرد و گفت: یکی از فعالیت هایی که در عرصه مجازی صورت می گیرد، تولید کتاب های الکترونیک است که همزمان با این ایام  مورد توجه قرار می گیرد.

«سالار» با بیان اینکه ۳۴۰۰ مبلغ تحت پوشش مجمع جهانی اهل بیت (ع) هستند، عنوان کرد: تعدادی از مبلغان در ایام دهه کرامت به ۸۰ منقطه اعزام می شوند که به ترویج معارف اهل بیت(ع) می پردازند


منبع:
دانشنامه اهل بیت
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.