تبیان، دستیار زندگی
دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2012 لندن گفت:مطمئن باشید اگر بَد شانس نباشیم می توانیم بار دیگر در بازی های المپیک شگفتی ساز باشیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

می توانیم بار دیگر شگفتی ساز شویم

دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2012 لندن گفت:مطمئن باشید اگر بَد شانس نباشیم می توانیم بار دیگر در بازی های المپیک شگفتی ساز باشیم.

بخش ورزشی تبیان
title

حمید سوریان در آستانه اعزام به به بازی های المپیک 2016 برزیل گفت: با توجه  به اینکه تجربه حضور در دو المپیک را دارم حتما متفاوت از دیگر فرنگی کاران روی تشک حاضر خواهم شد که امیدوارم با دعای خیر مردم، اتفاقات خوبی در ریو رخ دهد.
دارنده 6 مدال طلای جهان تاکید کرد:به طور حتم تمامی حریفان ایران به کسب بهترین نتیجه فکر می کنند و حتی نباید ساده ترین حریف را دست کم گرفت اما ما تیم بسیار خوبی داریم و همه بچه ها با توجه به تجربه ای که دارند شانس بسیاری برای کسب مدال خواهند داشت و مطمئن باشید بَد شانش نباشیم همچون بازی های المپیک لندن شگفتی ساز خواهیم شد.
وی درباره این که چند مدال را برای فرنگی کاران پیش بینی می کند گفت: همه ورزشکاران برای حضور در بازی های المپیک چهار سال تلاش می کنند در نتیجه نمی توان گفت چه کسانی شانس مدال آوری بیشتری دارند به خصوص در کشتی که هیچگاه رکوردی ثبت نمی شود.
سوریان در ادامه عنوان کرد: خود حضور در المپیک یک افتخار محسوب می شود و از اینکه بار دیگر توانستم به این مهم برسم خوشحالم اما با همه وجود دنبال افتخارآفرینی هستیم تا بار دیگر جایگاه کشتی ایران را در جهان به اثبات برسانیم.
کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه عنوان کرد:در راه رسیدن به بازی های المپیک سختی های بسیاری را کشیدم که امیدوارم با کسب مدال طلای دیگر جواب محبت های مردم را به خوبی پاسخ دهم.
منبع:خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .