تبیان، دستیار زندگی
نواک جوکوویچ بامداد امروز (دوشنبه) در بازی های المپیک ریو به مصاف خوآن مارتین دل پوترو رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. بعد از این باخت، مرد شماره یک تنیس جهان با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوکوویچ: سخت ترین شکست دوران حرفه ای ام بود

نواک جوکوویچ بامداد امروز (دوشنبه) در بازی های  المپیک ریو به مصاف خوآن مارتین دل پوترو رفت و با نتیجه  دو بر صفر شکست خورد. بعد از این باخت، مرد شماره یک تنیس جهان با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.

بخش ورزشی تبیان
تنیس

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نواک جوکوویچ بامداد امروز (دوشنبه) در بازی های  المپیک ریو به مصاف خوآن مارتین دل پوترو رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. بعد از این باخت، مرد شماره یک تنیس جهان با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.

تنیسور صربستانی پس از این شکست گفت: یکی از سخت ترین شکست های زندگی دوران ورزشی ام بود. دل پوترو از من بهتر بود و در امتیازهای مهم فوق العاده عمل کرد و باید به او تبریک بگویم.

جوکوویچ در ادامه اظهار کرد: این شکست، یک سقوط محسوب می شد. با این حال با تمام اتفاقاتی که افتاد برای دل پوترو خوشحال هستم.

مرد شماره یک تنیس جهان افزود: شکست سنگینی بود. اولین بار نیست که در یک بازی شکست می خورم اما این باخت در رقابت های خاص رقم خورد.

در جریان این بازی تماشاگران به شدت هر دو ورزشکار را تشویق می کردند. جوکوویچ در این باره گفت: اوقات کمی در چنین جوی بازی کردم. فکر می کردم در کشورم هستم. تنها می توانم از آنها تشکر کنم.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .