تبیان، دستیار زندگی
رقابت های بوکس بازیهای المپیک ریو، در حالی با حضور بیش از 250 بوکسور در 10 وزن مردان آغاز شد که روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران که تجربه حضور در بازیهای المپیک لندن را نیز دارد، لحظاتی پیش به مصاف نماینده ای از کشور هلند رفت و طی سه راند مبارزه جانانه و
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حذف ناباورانه روزبهانی در دور اول

رقابت های بوکس بازیهای المپیک ریو،  در حالی با حضور بیش از 250 بوکسور در 10 وزن مردان آغاز شد که روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران که تجربه حضور در بازیهای المپیک لندن را نیز دارد، لحظاتی پیش به مصاف نماینده ای از کشور هلند رفت و طی سه راند مبارزه جانانه و در حالی که چهره یک فرد بازنده را نداشت در نهایت نتیجه را با یک امتیاز اختلاف واگذار کرد.

بخش ورزشی تبیان
روزبهانی

مولنبرگ بوکسور هلندی است که از سال 2002 وارد بوکس حرفه ای شده و چند عنوان قهرمان کشوری در رده های سنی مختلف و همچنین طلای ارتش های جهان را در کارنامه خود دارد.

وی در رقابت های جام کنفدراسیون های اروپا در سال 2015 موفق به کسب مدال نقره و در رقابت های کسب سهمیه المپیک که در سامسون ترکیه برگزار شده با مدال نقره سهمیه المپیک را کسب کرده بود. این بوکسور هلندی عضو تیم اطلس مراکش در لیگ حرفه ای جهان بوده و دارای رنکینگ پنجم جهانی است.

نکته قابل توجه این مسابقه حضور پرشور تماشاگران ایرانی در سالن و تشویق بی امان احسان روز بهانی بود.


منبع :ورزش 3


Varzesh3.com | ورزش 3

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .