تبیان، دستیار زندگی
ال جی در زمینه ساخت بزرگ ترین تصویر ساخته شده توسط لامپ رکورد جهانی زد. مجموعا ۱۸,۰۷۲ لامپ فلورسنت مجزا برای ساختن عکس ۱۲ در ۹.۶ متری یخچال مجهز به فناوری centum ال جی استفاده شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تماشا کنید: ال‌ جی توسط لامپ یک رکورد جهانی را شکست

لامپ

ال‌جی در زمینه ساخت بزرگ‌ترین تصویر ساخته شده توسط لامپ رکورد جهانی زد. مجموعا ۱۸,۰۷۲ لامپ فلورسنت مجزا برای ساختن عکس ۱۲ در ۹.۶ متری یخچال مجهز به فناوری centum ال‌جی استفاده شد. آخرین رکورد ثبت شده در این زمینه مربوط به سال ۲۰۱۴ و با مجموع ۱۱,۰۲۲ لامپ بوده است.

Kevin Cha رئیس ال‌جی اکترونیکس خاورمیانه و آفریقا گفت:

به تصویر کشیدن این کار به مدت یک ساعت نیازمند ۱۹۸.۸ کیلو وات برق است. مقداری که برابر است با یکسال ذخیره انرژی توسط یخچال مجهز به فناوری centum با رده مصرف انرژی +++A. این مقدار حتی ۲۰ درصد کمتر از مصرف انرژی یخچال با رده انرژی A+ است. این مقدار انرژی الکتریکی می‌تواند یک جارو برقی را به مدت یکسال هر روز ۵ ساعت و نیم روشن نگه دارد و یا یک سشوار را به مدت ۱۸ سال روزانه نیم ساعت روشن کند.

ال‌جی با همکاری هنرمند طراحی موزاییک Serge Belo و گروه هنری رسانه‌ای Everyware توانست در مدت ۴۸ ساعت این طرح را پیاده کند. این پیاده سازی شامل اضافه کردن فیلترهای رنگی برای هر لامپ نیز بود.

این طرح لامپی دومین رکورد امسال بود که توسط ال‌جی در کتاب جهانی رکوردهای گینس ثبت شد. ال‌جی در ماه آوریل ماشین لباسشویی بدون لرزش خود را با ساخت خانه‌ای از کارت بازی روی آن در حالی که با سرعت ۱۰۰۰ دور در دقیقه در حال چرخش بود نشان داد.



زومیت

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .