تبیان، دستیار زندگی
GNotes یکی از بهترین اپلیکیشن های یادداشت برداری در موبایل است که به دلیل ضعف در ظاهر خود، کمی از رقبای اصلی یعنی Evernote و Onenote عقب مانده بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بروزرسانی جدید Gnote: سرانجام طراحی متریال

اپلیکیشن‌های یادداشت برداری در موبایل

GNotes یکی از بهترین اپلیکیشن‌های یادداشت برداری در موبایل است که به دلیل ضعف در ظاهر خود، کمی از رقبای اصلی یعنی Evernote و Onenote عقب مانده بود. سرانجام در جدیدترین بروزرسانی که این برنامه دریافت کرد آیکون و محیط کاربری برنامه به طور کامل دچار تغییرات شد و حالا با یک اپلیکیشن متریال و بسیار زیباتر از قبل مواجه هستیم. اینترنتی بودن Evernote و پشتیبانی نکردن بدون ایراد OneNote از زبان فارسی باعث شده است تا GNotes یک گزینه‌ی عالی برای یادداشت برداری باشد که از حالا و مزین شدن به طراحی زیباتر نسبت به گذشته شاید در جلب توجه طرفداران و کاربران فعلی دو اپلیکیشن Evernote و OneNote موفق‌تر ظاهر شود. GNotes علاوه بر آنکه ظاهر زیبا و پشتیبانی کاملی از زبان فارسی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد به امکان Sync کردن یادداشت‌ها نیز مجهز شده است تا بتوانید در کسری از ثانیه یادداشت‌های خود را با اکانت Gnote یا Google خود همگام‌سازی کنید تا تمامی یادداشت‌ها به صورت آنلاین ذخیره شوند. بعد از هر بار تعویض رام یا نیاز به برگشت داده شدن یادداشت‌ها کافی‌ است تا گوشی خود را به ارتباط اینترنتی متصل کنید و با Login شدن در اکانت مربوطه، اقدام به بازیابی یادداشت‌ها کنید. امکان پشتیبان گیری به صورت آفلاین نیز در تنظیمات GNotes وجود دارد و می‌توانید با ذخیره کردن یادداشت‌ها در مموری کارت یا حافظه‌ی داخلی گوشی، یک بار برای همیشه خیال خود را از ماندگاری دائمی یادداشت‌ها راحت کنید.

در Gnotes شما علاوه بر ثبت یادداشت قادر به ساخت Reminder‌های مختلف و همچنین Checklist نیز خواهید بود که همین موضوع کارایی این برنامه را چندین برابر کرده است. در زمان نوشتن یادداشت امکانات متعددی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. توسط میانبر‌هایی که در بالای کیبورد وجود دارد می‌توانید با یک لمس اقدام به ثبت شدن تاریخ و ساعت جاری در متن یادداشت کنید. امکان Undo و Redo کردن کارها نیز تعبیه شده است تا اگر اشتباها بخشی از یادداشت را حذف کردید قادر به Undo یا بازگردانی کردن عمل انجام شده باشید. در منوی بالایی نیز امکان Attach کردن فایل‌هایی همچون عکس، صوت، ویدیو یا فایل وجود دارد. ضمن آنکه از طریق همین بخش می‌توانید به Recorder داخلی Gnotes نیز دسترسی داشته باشید و برای یادداشت‌های خود در صورت لزوم به ضبط صدا نیز بپردازید. علاوه بر این امکان ثبت لحظه‌ای دست خط و عکاسی از طریق دوربین و ضمیمه کردن آن در یادداشت‌های در حال نگارش نیز وجود خواهد داشت. به عنوان آخرین ویژگی نیز به امکان دسته بندی کردن یادداشت‌ها اشاره می‌کنیم که توسط آن می‌توانید بر اساس موضوع یادداشت‌ها برای آن‌ها پوشه بندی‌های مختلفی ایجاد کنید تا علاوه بر منظم بودن نوشته‌ها، دسترسی به آن‌ها نیز راحت‌تر و سریع‌تر صورت بگیرد. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.



زومیت

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .