تبیان، دستیار زندگی
سیا باشگاه استقلال تهران رسما از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا محروم شد. در حالی كه طی چند روز اخیر رایزنی‌های گسترده‌ای از سوی مسوولان باشگاه استقلال و كمیته‌ی انتقالی فدراسیون فوتبال برای حل مشكل استقلال صورت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حذف قطعی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا


باشگاه استقلال تهران رسما از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا محروم شد.

در حالی كه طی چند روز اخیر رایزنی‌های گسترده‌ای از سوی مسوولان باشگاه استقلال و كمیته‌ی انتقالی فدراسیون فوتبال برای حل مشكل استقلال صورت گرفت اما، ظاهرا هیچ كدام از این رایزنی‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است و رای نهایی AFC بر محرومیت باشگاه استقلال است.

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز با هدف بررسی مشکل استقلال در جهت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تشکیل جلسه داد و این تیم را از حضور در این رقابت ها کنار گذاشت.

یك عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این رابطه گفت: پس از آن كه AFC از كشورهای عضو كمیته‌ی اجرایی كنفدراسیون فوتبال آسیا خواست تا نظرشان را در مورد حذف یا ماندن باشگاه استقلال اعلام كنند، از طرق مختلف در تماس‌هایی با نمایندگان عضو این كمیته خواسته شد تا نظر رییس كنفدراسیون فوتبال آسیا را در مورد محرومیت استقلال تایید كنند.

وی افزود: محرومیت استقلال، نهایی است و ظاهرا به رغم تلاش‌های صورت گرفته باشگاه استقلال نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

استقلال به دلیل ارسال نکردن به موقع اسامی خود به کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از این رقابت ها کنار گذاشته شده است.

تعیین تکلیف استقلال بعد از تعطیلات