تبیان، دستیار زندگی
شمار ضربه هایی که این آب و خاک از منور الفکرهای روشنفکرنما خورده، کمتر از ضربه های جنگ با بیگانگان نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ادامه حمله روشنفکرنماها به چادر یک ایرانی

فحاشی برخی روشنفکران ایرانی در فضای مجازی به بانوی محجبه ایرانی تمامی ندارد . شمار ضربه هایی که این آب و خاک از منور الفکرهای روشنفکرنما خورده، کمتر از ضربه های جنگ با بیگانگان نیست.

رضا رستگاری - بخش ورزشی تبیان

سکینه خدا بنده لو

آنچه در رژه کاروان ایران در المپیک ریو بیش از هر چیز چشم ها را خیره کرد، پرچمداری زهرا نعمتی، بانوی ویلچرنشین و محجبه ایران بود که در مرکز توجه قرار داشت و دنیا از حضور او و سکینه خدا بنده لو (بانوی چادری کاروان ایران و مربی تیراندازی) گفت که در قلب کاروان ایران رژه می رفتند تا مشخص شود برخلاف تبلیغات مسموم غربی ها، بانوان قلب جامعه اسلامی ایران هستند.

البته یکی دو رسانه خارجی هم از حرکت سکینه خدابنده لو بابت این که هر از گاهی ویلچر زهرا نعمتی را حرکت می داد، انتقاد کردند و نوشتند بانویی که با وجود نقص عضو، تا المپیک ریو آمده و می خواهد با ورزشکاران سالم رقابت کند، وقتی بدون کمک دیگران خودش را به ریو رسانده، این چند ده متر را هم می توانست بدون کمک دیگران پرچم ایران را حمل کند و بهتر بود مربی اش از ویلچر او فاصله می گرفت تا صلابت پرچمدار کاروان ایران بیشتر نمایان می شد.

اما هیچ یک از رسانه های خارجی از پوشش سکینه خدابنده لو مربی تیراندازی ایران که با پوشش چادر پشت سر پرچمدار گام برمی داشت، انتقاد نکردند و مفسرین خارجی نوشتند لبخندهای این مربی و بانوان ورزشکار ایرانی نشان می داد آنها به آنچه هستند افتخار می کنند و هیچ مشکلی هم با پوشش خود ندارند.

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز بود.

اما در این میان چند روشنفکرنما که همیشه با عقاید مسخره خود به فرهنگ و هویت ما لطمه زده اند، از پوشش این بانوی ایرانی ایراد گرفتند و مدعی شدند وقتی همه مانتو پوشیده اند دیگر چادر چه بود؟

به راستی این هم شد حرف؟ چادر زینت یک زن مسلمان است و این مربی به شکل نمادین چادر به سر انداخت تا به دنیا بفهماند حجاب ورزشکار ایرانی محدودیت نیست و بانوی ایرانی با حجاب در جامعه حضور دارد و تا بالاترین رده ممکن پیشرفت می کند. خنده دار اینجاست که در کاروان امریکا یک بانوی محجبه رژه رفت و در امریکا هیچ کس به حضور او اعتراض نکرد اما این جا در کشور ما، هستند همیشه معترض هایی که به چادر سکینه خدابنده لو پیله کرده اند.

آیا این چادر خار چشم آنهاست یا نه، فقط می خواهند حرفی زده باشند و موضعی مخالف موضع همگان گرفته باشند تا بگویند ما روشنفکر هستیم؟ چه بگوییم که هر چه می کشیم از این روشنفکرنماهاست.

سکینه خدابنده لو

نظرات مختلف مردم در مورد حضور یک خانم با حجاب چادر در رژه کاروان ایران:

-اون خانم چرا با این لباس چادر پوشیده؟! "مه لقا جام بزرگ" هم چادری هست ولی فهمیده رو این لباس نباید پوشید

-دمش گرم که با چادر رژه رفت، اعتقاد خودشه، به خودشم مربوطه. نمیفهمم چرا باید آنقدر بکوبیدش

-ما با حجابش مشکل نداریم. قبلش میگفت لااقل چادرشو طراحی میکردن با بقیه هارمونی داشته باشه

-تیم آمریکا به روسری یکی از اعضاش احترام گذاشته و عضو محجبه داره، مردم ما حضور یک چادری رو نمیتونن تحمل کنن!

-اگه اون خانم اینقدر به پوشش چادرش پایبنده، میداد یه چادر با طرح فرم المپیک براش میزدن. راه های بهتری هم هست که هم اعتقاد حفظ شه، هم نظم

-خوشبحالش که تونسته تا اونجا بره و اونجا هم چادر رو سرش کنه..  اولین باره انقد عمیق به یکی غبطه می خورم ..  واقعن خوشبحالش !!

-میدونید چرا این زن چادریه ویلچر پرچمدار کاروان رو هل میداد؟ تا نشون بده حجاب محدودیت نیست و زنان در تمامی عرصه ها دوشادوش مردان حاضرند.

شما هم می توانید نظرات خود را در بخش نظرات مطرح کنید . به نظر شما حضور یک زن با پوشش اسلامی قدرت یک بانوی ایرانی را نشان می دهد یا خیر؟


منابع : اینستاگرام -فارس