تبیان، دستیار زندگی
حسن ضابطی، دبیر جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار گفت: این انجمن تلاش می کند تا با برگزاری دو جشنواره مطبوعاتی سالانه، از صاحبان آثار برتر تقدیر به عمل آورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران جشنواره برگزار می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگران ایران، حسن ضابطی، دبیر جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار گفت: این انجمن تلاش می کند تا با برگزاری دو جشنواره مطبوعاتی سالانه، از صاحبان آثار برتر تقدیر به عمل آورد.

بخش ارتباطات تبیان
جشنواره خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران

وی افزود: از این رو این انجمن با برگزاری نخستین جشنواره در تلاش است تا چنانچه زمینه های لازم برای برگزاری دو جشنواره در سال فراهم شود، از سال آینده دو جشنواره در دو نیم سال برگزار کند.

ضابطی با اشاره به اینکه بسیاری از آثار خبرنگاران و روزنامه نگاران آن طور که باید مورد توجه قرار نمی گیرند، گفت: برخی مطالب به رغم کیفیت موثر و اثرگذاری آن به دلیل همزمانی انتشارشان با یک موضوع خاص و یا مناسبتی از نظرها مغفول می مانند.

دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران گفت: انجمن قصد دارد در نخستین جشنواره آثار تولید شده که از ابتدای مهر ۹۴ تا انتهای شهریور امسال در رسانه ها منتشر شده و به انتخاب خود تولید کنندگان آثار به دست جشنواره می رسد، مورد داوری صاحب نظران و کارشناسان مجرب و مطرح رسانه ای قرار گیرد و به نحو شایسته ای از صاحبان آثار برتر تجلیل شود.

ضابطی افزود: شرایط و ضوابط شرکت در نخستین جشنواره انجمن و در آستانه روز خبرنگار بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی انجمن به نشانی انجمن نیوز (anjomannews.ir) قرار گرفته است.

ضابطی از خبرنگاران و روزنامه نگاران دعوت کرد تا فارغ از نگاه های سیاسی در این جشنواره شرکت کنند تا یک بار دیگر زمینه انجام یک کار صنفی فراهم شود.


منبع : مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .