تبیان، دستیار زندگی
ششمین دوره تخصصی تربیت مربی نهج البلاغه۲۱ مرداد توسط مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دوره تربیت مربی نهج البلاغه

ششمین دوره تخصصی تربیت مربی نهج البلاغه ٢١ مرداد توسط مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.

بخش نهج البلاغه تبیان

تربیت مربی

به گزارش تبیان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام با توجه به اهمیت گفتمان سازی مفاهیم غنی نهج  البلاغه، تربیت مربی در این حوزه و استفاده از ایشان در طرح های گفتمان  سازی برنامه  ریزی  های خاصی را جهت برگزاری سلسله نشست های تخصصی در حوزه  ی تربیت مربی نهج البلاغه صورت داده است.

در این سلسله نشست ها، مباحث تخصصی در حوزه های شناخت اجمالی با شروح نهج البلاغه و ارزیابی میزان اهمیت آن ها در فهم نهج البلاغه، تبیین نظام موضوعات آشکار و پنهان نهج البلاغه، تبیین راهکارهای تدبر و تأمل در نهج البلاغه، تبیین و تحلیل مسائل روز با استفاده از مبانی نهج البلاغه، روش شناسی مطالعه نهج البلاغه، بازخوانی موضوعات محوری در نهج البلاغه (خدا-انسان-دنیا-نسخه های حکومتی-روش تربیت-رذائل وفضائل اخلاقی) و روش شناسی تبلیغ دینی در نهج البلاغه توسط اساتید تدریس خواهد شد.

این سلسله نشست ها به صورت هفتگی از ٢١ مرداد تا ٢٥ شهریور در نوبت صبح روزهای پنج شنبه به صورت ١٢ جلسه آموزشی  در محل مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه السلام به نشانی تهران، میدان توحید، خیابان نیایش شرقی، پلاک ٣٧ برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.rc.basijisu.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در پایان این سلسله نشست ها به فراگیرانی که در ارزیابی نهایی حدنصاب نمره را به  دست آورند، گواهی معتبر پایان  دوره تخصصی اعطا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.