تبیان، دستیار زندگی
لند بیماری، اختلاف نظر و مرگ دلایل جدایی مربی استقلال تئودویونگ هلندی که کمتر از 10 روز از آغاز همکاریش با باشگاه استقلال می گذشت بنا به دلایل نامعلوم عصر دیروز تهران را به مقصد هلند ترک کرد. در بازی روز جمعه استقلال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت یونگ به هلند

بیماری، اختلاف نظر و مرگ دلایل جدایی مربی استقلال


تئودویونگ هلندی که کمتر از 10 روز از آغاز همکاریش با باشگاه استقلال می گذشت بنا به دلایل نامعلوم عصر دیروز تهران را به مقصد هلند ترک کرد.

در بازی روز جمعه استقلال برابر صباباتری تئودو یونگ هلندی روی نیمکت استقلال ننشست تا شایعات مختلفی پیرامون عدم همراهی وی با آبی پوشان به گوش برسد که مهمترین آن اختلاف نظروی با کادر فنی تیم فوتبال استقلال در چیدمان ترکیب اصلی بود. موردی که بازیکنان استقلال بصورت تلویحی بدان اشاره می کنند.

یونگ هلندی که باشگاه استقلال مدعی است به دلیل بیماری در بازی روز جمعه آبی پوشان را همراهی نکرده است، دیروز در نشستی با اعضاء کادر فنی تیم فوتبال استقلال پیرامون آینده این تیم در مسابقات لیگ برتر و حضور احتمالی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به بحث و تبادل نظر پرداخت.

کاوه عراقی مترجم تئودور یونگ با تایید این خبر به خبرنگار مهرگفت: امروز جلسه ای تفاهم آمیز بین یونگ ، آقایان مرفاوی وحسن زاده برگزار شد. در این نشست موارد متعددی مورد توجه مربیان استقلال قرار گرفت که مهمترین آن تدوین برنامه تمرینی مدون براین تیم بود. یونگ ومرفاوی دو نوع برنامه برای تیم فوتبال استقلال در نظر گرفتند. در صورتی که تیم اجازه حضوردر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند بدون مشکل درنوع تمرینات تغییر اعمال شود.

یونگ هلندی عصر دیروزبه هلند بازگشت. گفته می شود وی با کارد فنی استقلال اختلاف سلیقه دارد و بابت عدم اجرای تعهدات باشگاه قصد جدایی دارد. او که هنوز مبلغی از باشگاه استقلال دریافت نکرده و از سوی باشگاه خانه ای در اختیارش قرار نگرفته دیگربهانه ای برای حضور در تیمی ندارد که با انگیزه شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با آن قرارداد بسته بود.

گفته می شود تصمیم نهایی کمیته اجرایی کنفدارسیون فوتبال آسیا در تصمیم گیری این مرد هلندی بی تاثیر نیست. او که استقلالی ها مدعی اند به خاطر مرگ یکی از دوستان نزدیکش به هلند بازگشته است!

آری هان سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز که پس از مدتی با این باشگاه به مشکل خورده بود وقتی به کشورش بازگشت دیگر با پرسپولیس همکاری نکرد و به تهران هم بازنگشت.

یونگ مربی جدید استقلال