تبیان، دستیار زندگی
بعد از انتقاد روزنامه یالثارات از شهاب حسینی ماجرای دعوای پیامكی این بازیگر با خانواده بیرنگ گریبان او را گرفته است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزگار پرحاشیه شهاب

بعد از انتقاد روزنامه یالثارات از شهاب حسینی ماجرای دعوای پیامكی این بازیگر با خانواده بیرنگ گریبان او را گرفته است

فرآوری: منیژه خسروی - بخش سینما و تلویزیون تبیان
شهاب حسینی

شهاب حسینی سعی می كند از حاشیه پرهیز كند اما در چند هفته اخیر خواسته و ناخواسته وسط هیاهو ایستاده است. تازه ترین مورد مربوط است به دعوای پیامی او با خانواده بیرنگ. علی بیرنگ فرزند بیژن بیرنگ و آهنگساز فیلم «چهارشنبه» بتازگی پستی در اینستاگرامش گذاشته و حسینی را نواخته است. او متن پیامك حسینی را هم ضمیمه پستش كرده كه در آن الفاظی مثل «جفتك» دیده می شود: «بچه جان من اصلا به تو فكر نمی كنم كه بخوام وقت بزارم درباره تو چیزی بگم. شنیدم داری جفتك میندازی. وجودش رو داری زنگ بزن مستقیم حرفت رو بزن ببین چی میگی.»

حاشیه جدید در حالی برای شهاب حسینی رقم خورده كه روزنامه یالثارات هفته پیش در مطلبی با عنوان «هنر دوگانه سوزی؟!»او را دوگانه سوز و در پی مراحل اداری سفر به آمریکا دانست. آیا این بازیگر از حواشی رهایی خواهد یافت؟

علی بیرنگ در اعتراض به این پیامک متنی نوشته و در صفحه شخصی اش منتشر کرده است: داستان از این قراره که من فیلمی به نام چهارشنبه کار کردم(موسیقیش را) و شهاب حسینی هم بازیگر این فیلم بود.بعد از مدتی که کار در فیلم استفاده شد متوجه شدم که هیچگونه قراری برای بستن قرار داد از طرف تهیه کننده و دستمزد کاری که کردم با من گرفته نمیشود. پیگیر ماجرا شدم و در آخر به من گفتند که شما قرار بوده به صورت افتخاری کار کنین و من هم پرسیدم میشه بگین دال بر کدام سند یا مدرکی. خلاصه بنده به تهیه کننده اعلام کردم که از طریق خانه سینما اقدام میکنم. بنده در حال ورزش در سالن ورزشی بودم که این مسیج از طرف شهاب حسینی به عنوان سرمایه گذار فیلم برای که تا آن لحظه حتی نه میدانستم ایشان سرمایه گذار فیلم هستند نه اینکه برخوردی در مورد کار با ایشان داشتم ارسال شد. فیلم هنوز اکران هستش، از من عذر خواهی ای نشده و دستمزدم هم نگرفتم.... .
بیژن بیرنگ هم  تصویری از پیامک های پسرش و شهاب حسینی را به اشتراک گذاشت و نوشت: فقط دلم گرفت علی بیرنگ ... چند وقتی نیست كه در صفحه ام درباره ات نوشتم نه به عنوان یك پدر بلكه به عنوان كسی كه به كارت در موسیقی اعتقاد دارم . به حرمت دردت به عنوان یك هموطن پست تو را تكرار میكنم... «خیلی صبر کردم...خیلی توی خودم ریختم و رنج کشیدم تا بگذرم از این بی حرمتی ای که بهم شد،اونم از طرف کسی که این روزها اسوه ادب و قهرمان ملت ماست.
این حاشیه در حالی برای شهاب حسینی رقم خورده كه روزنامه یالثارات هفته پیش در مطلبی با عنوان «هنر دوگانه سوزی؟!»او را دوگانه سوز و در پی مراحل اداری سفر به آمریکا دانست . این مطلب در واكنش به یادداشت حسینی است كه بعد از واژه نامتعارف این نشریه نوشته بود: دست شما شایسته حرمت قلم نیست، صلاحیت اظهار نظر در مورد محبوبان مردم را ندارید، دهنتان را آب کشید و به هم کیشان داعشی تان بپیوندید.
دیگر حاشیه شهاب حسینی شایعه مهاجرت به آمریکا است .

حسینی در برابر حواشی ساکت بود تا این که شامگاه شنبه 16 مرداد در مراسم افتتاح باشگاه هواردان هنر ایران برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اتفاقاتی که برای وی بعد از کسب جایزه جشنواره فیلم کن رخ داده است گفت: من تصور می کردم که هر جایزه جهانی برای کسی که آن جایزه را می گیرد  یک خوش شانسی های  می آورد و باعث  شروع یک دوره طلایی در فعالیت هنری  برنده جایزه می شود اما اشتباه فکر می کردم.  وی ادامه داد: از زمانی که به ایران بازگشتم کسب این جایزه برای من خوش یمن نبوده است و با چالشها و حواشی فرساینده ای مواجه بودم.  بازیگر فیلم  فروشنده افزود: از همان  زمانی که  وارد  فرودگاه شدم متوجه شدم که هیچ تمهیدی برای ساماندهی جمعیت و مردم عزیزی که راه زیادی  را  قبول زحمت کرده بودند و  به استقبال ما آمده بودند اندیشیده نشده است  و ما شرمنده آنها شدیم و نتوانتسیم به احساسات آنها پاسخی شایسته بدهیم و  از همین جا به آنها می گویم  که قدمهای شما  روی چشم ما بوده است  و ببخشید که نتوانتسیم تشکر کنیم. وی  ادامه داد: این روزها رگبارهای غم انگیزی را  سپری کردم ولی امشب نسیمی  از مهر و محبت به من وزید  و جان گرفتم و تا جان در بدن دارم برای سربلندی  ایران و انسان ایرانی تلاش می کنم.



منابع: باشگاه خبرنگاران جوان ، صفحه شخصی علی و بیژن بیرنگ، صبا