تبیان، دستیار زندگی
نکونام تا صبح نخوابیدم! اوساسونا در پامپلونا به لطف هنرنمایی جواد نکونام بوردو را در آخرین دقیقه وقت‌های اضافی دیدار جام یوفا شکست داد. تیم اوساسونا اسپانیا با گل دقیقه 120 جواد نكونام بازیكن ایرانی خود مقابل تیم بو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بعد از گل دقیقه 120

نکونام تا صبح نخوابیدم!


اوساسونا در پامپلونا به لطف هنرنمایی جواد نکونام بوردو را در آخرین دقیقه وقت‌های اضافی دیدار جام یوفا شکست داد.

تیم اوساسونا اسپانیا با گل دقیقه 120 جواد نكونام بازیكن ایرانی خود مقابل تیم بوردو فرانسه جواز حضور در مرحله یك هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های اروپا/ یوفا/ را كسب كرد.

در این دیدار كه در حضور بیش از 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه اختصاصی تیم اوساسونا السادر برگزار شد، دو تیم پس از آنكه در وقت عادی به تساوی بدون گل رسیدند ، در وقت اضافی بازی را ادامه دادند تا آنكه نكونام گل پیروزی بخش تیم اوساسونا را به ثمر رساند.

تیم اوساسونا كه در دیدار رفت به تساوی بدون گل مقابل تیم بوردو دست یافته بود با گل نكونام به مرحله یك هشتم نهایی راه یافت تا در این مرحله به مصاف تیم گلاسكو رنجرز برود.

سایت باشگاه اوساسونا اسپانیا روز شنبه به نقل از جواد نكونام بازیكن ایرانی این تیم نوشت پس از بازی با تیم بوردو و به ثمر رساندن گل پیروزی تیم اوساسونا از شادی نتوانستم ، بخوابم .

نكونام گفت :" خیلی خوشحال هستم . این گل ثمره كار و تلاش تیم و حمایت هواداران بود. گلی كه زدم اهمیت بسیار زیادی داشت چرا كه توانستیم با این گل صعود كنیم.

نكونام اظهارداشت :" باید از دوستان ، هم تیمی‌ها و همه هواداران به خاطر حمایتشان تشكر كنم.آنها همیشه در كنار من بودند. پس از بازی از خستگی و البته از شادی نتوانستم بخوابم و اكنون از بودن در اوساسونا خیلی خرسندم .

وی در مورد گلی که به ثمر رساند گفت : لحظات پایانی بازی بود و ما نمی خواستیم بازی به پنالتی کشیده شود ، تیم که حمله مرد ، من هم وارد محوطه ی جریمه شدم و به لطف خدا توانستم دروازه را با ضربه سر باز کنم.

جواد افزود : وقتی توپ را وسط زمین کاشتیم ، داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

اولین حضور نکونام در ترکیب اوساسونا

نکونام : کلی تحویلم گرفتند

وقتی نکونام از مرگ نجات یافت