تبیان، دستیار زندگی
سامسونگ به صورت غیر مستقیم در عرضه ی گوشی های کمپانی اوپو تاثیر خواهد داشت. این شرکت که به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان صفحات نمایش امولد شناخته می شود، برای کمپانی های دیگر مانند شیائومی و اوپو نیز صفحه نمایش تولید می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سامسونگ مانعی بر سر راه اوپو

سامسونگ

سامسونگ به صورت غیر مستقیم در عرضه‌ی گوشی های کمپانی اوپو تاثیر خواهد داشت. این شرکت که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان صفحات نمایش امولد شناخته می‌شود، برای کمپانی‌های دیگر مانند شیائومی و اوپو نیز صفحه‌نمایش تولید می‌کند. اما به خاطر این که شرکت سامسونگ دیسپلی قصد دارد تجهیزات خود را گسترش دهد و به احتمال زیاد آنها را برای تولید صفحات نمایش آیفون بعدی آماده کند، این شرکت نمی‌تواند تمامی سفارشات مشتریان خود را به موقع تحویل دهد.

شرکت اوپو چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد به آمار عرضه‌ی ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند در سال جاری دست یابد. از طرفی خبرها حاکی از آن است که سامسونگ دیسپلی تنها ۱۰۰ میلیون صفحه نمایش به کشور چین ارسال خواهد کرد و طبیعی است که اوپو نمی‌تواند تمامی این صفخات نمایش را دریافت کند. البته خبرها حاکی از آن است که سامسونگ دیسپلی تا سه سال آینده تولید خود را برای کشور چین تا ۵۰ درصد افزایش خواهد داد اما تعداد زیادی از این افزایش نیز با هدف افزایش تولید سامسونگ از ۲۴۰ میلیون گوشی به ۳۰۰ میلیون در سال ۲۰۱۹ انجام خواهد گرفت.

به هر حال این دوره‌ی زمانی برای شرکت‌های چینی کند است و به همین دلیل شیائومی برای تولید گوشی‌های جدید خود مانند Redmi Pro به سراغ دو شرکت چینی تولیدکننده‌ی صفحات امولد رفته است. به نظر می‌رسد اوپو نیز برای رسیدن به پیش‌بینی جاه‌طلبانه اش برای تولید بیش از ۹۰ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه، نیاز به تجدید نظر در انتخاب تولیدکننده‌ی صفحات نمایش داشته باشد.



زومیت

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .