تبیان، دستیار زندگی
در چهارمین روز از هفته خبرنگار، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهید حجت الاسلام سیدمحمدطاهر طاهری با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه استان برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به یاد صارمی ها

در چهارمین روز از هفته خبرنگار، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهید حجت الاسلام سیدمحمدطاهر طاهری با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
روز خبرنگار

در چهارمین روز از هفته خبرنگار در استان گلستان که به عنوان «خبرنگار، ولایتمداری، میثاق با آرمان شهیدان» نام گذاری شده عصر پنجشنبه هم زمان با زیارت قبور همیشه معطر شهدای هشت سال دفاع مقدس طی آئینی با حضور حجت الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده سابق گرگان در مجلس، حجت الاسلام سید محسن طاهری مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان، طالع زاری معاون بنیاد شهید استان، علی محمد جعفری مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان، یحیی آذری مسئول خانه مطبوعات، اعضای خانه مطبوعات و جمعی از اصحاب رسانه استان ضمن ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم، مزار شهید شاخص سال 95 بسیج رسانه گلستان شهید حجت الاسلام سیدمحمدطاهر طاهری غبارروبی و عطرافشانی شد.

اصحاب رسانه استان با حضور در گلزار شهدا نشان دادند که به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند

علی منصوری رضی رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان در این مراسم ضمن تبریک هفته خبرنگار گفت: اصحاب رسانه استان با حضور در گلزار شهدا نشان دادند که به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند.
حجت الاسلام سید علی طاهری نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار و قدردانی از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی استان جهت حضور در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا و شهید شاخص بسیج رسانه گلستان در امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار نمود: شهید طاهری و شهید حجت الاسلام روحانی فرد به همراه جمعی از دوستان خود به جهت اهمیت کار رسانه، هفته نامه ای با عنوان «پیام مستضعفین» را راه اندازی کردند.
طاهری افزود: 17 مرداد که به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده نشان از ارزش این حرفه و جایگاه است که باید قدر و منزلت آن شایسته نگه داشته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه سردار شهید حجت الاسلام سیدمحمدطاهر طاهری گفت: اهمیت کار رسانه در دنیای امروز که برای رسیدن به هدف استفاده از هر وسیله ای را مجاز می دانند در قبال این حرکت، جبهه رسانه ای ما مطابق با موازین و مبانی اخلاق انسانی و داده های وحیانی باید رفتار خود را تنظیم کند.


منبع: گلستان 24