تبیان، دستیار زندگی
امنیت و ماندگاری اطلاعات و فایل های مهم، همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران بوده است. شما فایل هایتان را در هر نوع حافظه ای، از جمله دیسک، فلش، هارد اکسترنال، مموری کارت و ... که ذخیره کنید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همگام سازی فایل های اندروید با فضای ابری در FolderSync

foldersync

امنیت و ماندگاری اطلاعات و فایل‌های مهم، همیشه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران بوده است. شما فایل‌هایتان را در هر نوع حافظه‌ای، از جمله دیسک، فلش، هارد اکسترنال، مموری کارت و ... که ذخیره کنید همچنان ریسک از بین رفتن آن‌ها وجود دارد و تمامی ابزارهایی که نام برده شد، در اثر ضربه، تماس با آب یا نوسان برق می‌توانند به همین سادگی از بین بروند. این مورد به همراه آنکه حمل این سخت افزارها و دسترسی به اطلاعات موجود در آن‌ها همیشه و همه جا ممکن نبود، باعث شد ذخیره‌سازی آنلاین اطلاعات رونق بگیرد و فضاهای ابری پا به زندگی دیجیتالی میلیون‌ها کاربر بگذارد. FolderSync اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندرویدی است که به شما کمک می‌کند تا بین فایل‌های مهم خود و فضاهای ابری، یک پل ارتباطی خودکار به وجود بیاورید تا به طور منظم، محتویات داخل پوشه یا پوشه‌های مشخص شده، با این فضاهای ابری همگام‌سازی شوند.

در FolderSync شما می‌توانید فضاهای ابری بسیاری از جمله گوگل درایو، وان درایو، دراپ باکس و ... را به تلفن خود متصل کنید. بعد از این کار کافی است تا یک یا هرچند پوشه را که تمایل به ذخیره‌ی آنلاین اطلاعات آن‌ها دارید به این برنامه معرفی کنید تا از این پس در بازه‌های زمانی مشخص، محتویات این پوشه با محتویات موجود در سرورهای آنلاین مقایسه شود و در صورت وجود فایل جدیدی در آنها، به طور خودکار موارد تازه را نیز به فضای ابری منتقل کنید. این موضوع بسیار کاربردی خواهد بود؛ برای مثال می‌توانید پوشه‌ی DCIM را به این برنامه معرفی کنید تا به صورت خودکار، عکس‌هایی که با گوشی ثبت می‌کنید به فضای ابری منتقل شوند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.



زومیت

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .