تبیان، دستیار زندگی
وای فای و صبحانه رایگان، فاکتور مهم گردشگران خارجی برای انتخاب هتل
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهمترین خواسته گردشگران خارجی !

وای فای و صبحانه رایگان فاکتور مهم گردشگران خارجی برای انتخاب هتل

بخش گردشگری تبیان
هتل

به گزارش تبیان از خبرگزاری مهر ، یک سایت جهانی به نام «هتلز» (HOTELS)  پژوهشی درباره خواسته های مهمانان از هتل انجام داده و نظر بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ مسافر از ۲۸ کشور مختلف را که در هتل های برتر جهان مهمان بوده اند، برای تعیین خواسته های اساسی آنها در سال ۲۰۱۵ مورد بررسی قرار داده است.

در این پژوهش آمده است که مهمانان این هتل ها داشتن وای فای (wi_fi) رایگان را بیشتر از دیگر پارامترها می پسندند.

در نظرسنجی مسافران تجاری، ۴۹ درصد وای فای رایگان، ۱۴ درصد صبحانه رایگان، ۱۱ درصد نزدیکی به حمل و نقل عمومی و ۶ درصد صندلی و میز کار راحت را به عنوان مهمترین فاکتور در انتخاب هتل مورد توجه قرار داده اند.

همچنین طبق این تحقیق ۲۵ درصد وای فای رایگان، ۲۲ درصد صبحانه رایگان، ۱۵ درصد پارکینگ رایگان و ۱۰ درصد استخر و سونا را به عنوان فاکتوری برای انتخاب هتل توسط مسافران تفریحی اعلام کرده اند.

براساس این تحقیق مسافران دیگر تمایلی به استفاده از امکاناتی مانند مینی بار، اتوی شلوار، تلفن در دستشویی، DVD PLAYER ندارند.

مهمانان هتل ها اعلام کرده اند که ۲۴ درصد آنها از مینی بار، ۲۰ درصد از تلفن در دستشویی، ۱۵ درصد از اتوی شلوار، ۱۵ درصد از کلاه حمام، ۹ درصد از DVD PLAYER و ۱۷ درصد از سایر امکانات استفاده نمی کنند و می توان این امکانات را حذف کرد.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .