تبیان، دستیار زندگی
سرانجام کاروان ایران در مراسم رژه حاضر شد که با حاشیه هایی همراه شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رژه پردردسر کاروان ایران!

سرانجام کاروان ایران در مراسم رژه حاضر شد که با حاشیه هایی همراه شد .

فرآوری: حسین محمدی - بخش ورزشی تبیان
کاروان ایران

مراسم رژه کاروان ایران در بازی های المپیک ریو برگزار شد. زهرا نعمتی ، پرچمدار ایران به همراه خانمی چادری که ویلچرش را همراهی می کرد در پیش بودند. الهه احمدی اولین بخت مدال اوری ایران ، بچه های والیبال ، مهسا جاور ، رودکی ، بچه های تیم ملی شنا و روسای فدراسیون های دوچرخه سواری ، شمشیربازی و چند نفر از دیگر همراهان کاروان در مراسم رژه حضور داشتند. که خیلی با فاصله از هم و بدون ریتم خاصی رژه رفتند!

اما مهمترین اتفاق رژه کاروان ایران غایب بودن سه چهره والیبالی آن بود . مراسم رژه کاروان امام رضا(ع) در المپیک در حالی برگزار شد که محمد موسوی،شهرام محمودی و سعید معروف در این مراسم شرکت نکردند.این در حالی بود که موسوی ژسی از خودش به همراه شهرام و سعید را در اینستاگرام منتشر کرد.ژسی که واکنش های منفی هواداران خود آنها را به همراه داشته است.

معروف ، موسوی ، محمودی

کاربری نوشته است:«مگر شما از اندی ماری گنده تر هستید؟»،یکی دیگر نوشته است"به خاطر خوش خبر بوده"/کاربری هم عنوان کرده که اگر ایندفعه بد بازی کنید.... »  بعد از موج اولیه انتقادها از این سه ، ابتدا محمد موسوی پستی گذاشت و در آن نوشت به دلیل سایز نبودن لباس های شان به رژه نرفتند. این درحالی بود که سعید معروف پیشتر عکسش با لباس فیتش را منتشر کرده بود. کامنت های اعتراضی مردم باعث شد موسوی خیلی زود پستش را حذف کند. البته او برای آن پست با اعتراض دو هم اتاقی اش هم حتما مواجه شده است.  بلافاصله هم رفتار آنها باعث ساخت جوک هایی شد. مثلا تصاویر کاروان های دیگر منتشر شد و برایش نوشتند احتمالا حالا چند قهرمان شان نشستند پوک مون بازی می کنند و نوشتند رژه انشالله برای لمپیک بعدی!


منابع: خبرآنلاین - اینستاگرام