تبیان، دستیار زندگی
هم زمان با آغاز دهه کرامت افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در جوار بارگاه حضرت معصومه (س) برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا

هم زمان با آغاز دهه کرامت افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در جوار بارگاه حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان
ر

به گزارش خبرگزاری مهر، هم چون سالهای گذشته، آئین آغاز جشن های بزرگ دهه کرامت و مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور مقامات و مسئولان کشوری، همزمان با روز میلاد کریمه اهل بیت(علیها السلام) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر  حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

علاوه بر میزبانی مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام)، چهارمین همایش سراسری حدیث رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای علمی وپژوهشی، حوزوی و دانشگاهی قم و دومین جشنواره نمادهای شهری رضوی توسط سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم نیز در جوار آستان مقدس اخت الرضا حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار می شود.

یادآوری می شود؛ جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه ملی و بین المللی برگزار می شود. افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود.


منبع:
دانشنامه اهل بیت

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.