تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور در نشست خبری چهارشنبه در سازمان بازنشستگی کشور گفت: فراخوان انتخاب بازنشسته نمونه کشوری در 11 دوره و در بزرگداشت و روز تکریم خانواده برای بازنشستگان انجام می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

50 هزار نفر ایرانی فاقد بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی

به گزارش فرهنگ نیوز، عباس رشیدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور در نشست خبری چهارشنبه  در سازمان بازنشستگی کشور گفت: فراخوان انتخاب بازنشسته نمونه کشوری در 11 دوره و در بزرگداشت و روز تکریم خانواده برای بازنشستگان انجام می‌شود.
وی افزود: از بازنشستگان نمونه صندوق بازنشستگی که در حوزه‌های پژوهش، کارآفرینی، فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی، ایثار و فداکاری دارای آثار هستند، در هر محور از منتخبان تقدیر می‌شود.
رشیدی ادامه داد: علی‌رغم مشکلاتی که بیمه تکمیلی با آن مواجه است سعی شده تا به بازنشستگان خدمات متنوعی ارائه شود.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور تصریح کرد: به دلیل 2 هدف مهم یعنی افزایش ضریب همبستگی اجتماعی در خصوص افراد نیازمند و دفع ضرر احتمالی توصیه به انجام بیمه تکمیلی برای افراد می‌شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر 2 میلیون نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی بوده و 50 هزار نفر فاقد پوشش این نوع بیمه هستند که از امکاناتی همچون بستری فوق تخصصی، بستری عمومی، خدمات تخصصی و درمانی پاراکلینیکی بهره‌مند می‌شوند.
رشیدی تصریح کرد: خدمات رادیولوژی و ویزیت در بیمه تکمیلی نیز تنها شامل حال بیماران خاص بوده و افراد عادی فاقد استفاده از بیمه در این موارد هستند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور در پایان بیان کرد: از دیگر امکانات و برنامه‌های جانبی در دستور کار برای بیمه‌شدگان برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی برای بیمه‌شدگان و خانواده‌های آن‌ها از جمله مشهد، اصفهان، یزد، همدان، سرین و شیراز است همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف، اعطای کمک‌هزینه تهیه عینک از 50 به 80 هزار تومان، سمعک از 150 به 200 هزار تومان و عصا انجام می‌شود.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .