تبیان، دستیار زندگی
جلسه تودیع امیر کرمی مدیرکل خبر و تفسیر پیشین و معارفه بهروز قزلباش سرپرست جدید اداره کل خبر و تفسیر معاونت برون مرزی برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرپرست جدید اداره کل خبر و تفسیر معاونت برون مرزی منصوب شد

جلسه تودیع امیر کرمی مدیرکل خبر و تفسیر پیشین و معارفه بهروز قزلباش سرپرست جدید اداره کل خبر و تفسیر معاونت برون مرزی  برگزار شد.

سرپرست جدید اداره کل خبر و تفسیر معاونت برون‌مرزی منصوب شد

جلسه تودیع امیر کرمی مدیرکل خبر و تفسیر پیشین و معارفه بهروز قزلباش سرپرست جدید اداره کل خبر و تفسیر معاونت برون مرزی با حضور جمعی از مدیران معاونت برون مرزی و همکاران خبر و تفسیر برگزار شد.

در این جلسه کرمی ضمن قدردانی از محمد اخگری معاون برون مرزی از حمایت ها و رهنمودهای وی در عرصه خبر و تلاش همکاران اداره کل خبر و تفسیر، گزارش کوتاهی از شش سال حضور در این اداره کل ارائه کرد.

اخگری نیز با تشکر از زحمات کرمی در طول شش سال حضور مفید و اهتمام وی در عرصه خبر، انتصاب او را به عنوان مسئول دفتر صداوسیما در باکو مرکز آذربایجان تبریک گفت.

قزلباش سرپرست جدید اداره کل خبر و تفسیر معاونت برون مرزی در پایان این جلسه بر لزوم تحول و پویایی بیشتر در خبر تاکید و اظهار امیدواری کرد که با همکاری عوامل خبر و تفسیر که تاکنون نیز با تلاش خود موفق عمل کرده اند بیش از گذشته  فعال تر و کارآمدتر باشند.


منبع: مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .