تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برزیلی ها ضعف های زیادی در برگزاری المپیک 2016 ریو داشتند و آنها توانایی خاصی برای بهتر برگزار شدن این مسابقات نشان ندادند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلایه های رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از میزبان المپیک

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برزیلی ها ضعف های زیادی در برگزاری المپیک 2016 ریو داشتند و آنها توانایی خاصی برای بهتر برگزار شدن این مسابقات نشان ندادند.

بخش ورزشی تبیان
title

«خسرو قمری» گفت: از لحظه ورود به برزیل مسئولان برگزار کننده استقبال چشمگیری از تیم ها نداشتند و فقط یک راهنما در کنار آنها قرار دادند.
وی ادامه داد: در دهکده بازی ها نیز برخی برای پیدا کردن محل اقامت خود با مشکل روبرو بودند و در مجموع به عنوان فردی که هم به عنوان ورزشکار و هم به عنوان مسئول در چند المپیک حاضر بوده ام، فکر می کنم برزیل به عنوان یک میزبان، توانایی خاصی از خود بروز نداده است.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص وضعیت سایر تیم های حاضر در المپیک، گفت: تاکنون موفق نشده ایم با مسئولان فدراسیون های دوچرخه سواری سایر کشورهای دنیا صحبت کنیم.
قمری در خصوص محل تمرین دوچرخه سواران نیز گفت: قرار است تا چند ساعت دیگر ورزشکاران را به محل تمرین خود ببریم و طبق برنامه ای که در اختیار ما گذاشته اند تمرینات خود را برگزار کنند.
وی در رابطه با شرایط محل اسکان کاروان ایران، گفت: محل اسکان کاروان ایران شرایط مطلوبی دارد، اما ناهماهنگی هایی از سوی میزبان وجود دارد که امیدوارم سریعتر رفع شود.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در رابطه با زمان معرفی فرد نهایی رشته تایم تریل انفرادی، گفت: باید در ابتدا به همراه سرمربی تیم ملی از محل مسابقات بازدید کنیم و سپس با بررسی های مختلف به جمع بندی نهایی برسیم.
وی افزود: تا 48 ساعت قبل از شروع مسابقه تایم تریل انفرادی می توانیم گزینه نهایی خود را معرفی کنیم. باید مسیر مسابقه و جهت وزش باد را به صورت دقیق بررسی کنیم و هر کدام از دوچرخه سوارانی که با شرایط هماهنگ تر باشند را انتخاب کنیم.
قمری گفت: در این رشته از بهترین قابلیت خود استفاده می کنیم و اطمینان داشته باشید بهترین تصمیم اتخاذ می شود. قصد نداریم با گرفتن تصمیم احساسی شانس گرفتن نتیجه خوب را از دست بدهیم.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .