تبیان، دستیار زندگی
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران در المپیک گفت: نبود وزنه برداران روسیه در نتایج تاثیر می گذارد اما اگر بودند رقابت لذت بخش تری را در پیش داشتیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در ریو نتیجه خوب بگیرم استراحت می‌کنم

ملی‌پوش فوق سنگین‌وزنه‌برداری ایران در المپیک گفت: نبود وزنه‌ برداران روسیه در نتایج تاثیر می‌گذارد اما اگر بودند رقابت لذت بخش تری را در پیش داشتیم.

بخش ورزشی تبیان
title

بهداد سلمی درباره شرایطش برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 برزیل اظهار داشت:‌ تمرینات خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و تمرینات سنگین و اردوهای خوبی را رفتیم. الان هم تقریبا برای حضور در المپیک و تلاش برای کسب مدال آماده‌ایم.

وی درخصوص اینکه اگر بخواهد قول کسب مدال در المپیک را بدهد قول رنگ چه مدالی را می‌دهد گفت: اینکه بخواهیم از حالا رنگ مدال را مشخص کنیم و قول بدهیم خیلی سخت است. اما تنها قولی که می توانم بدهم این است که 100 درصد توان و 100 درصد وجودم را بگذارم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

سلیمی درباره شرایطش بعد از مصدومیت زانو تصیح کرد: خداراشکر شرایط خوبی دارم. زانویم با توجه به اینکه زمان کوتاهی است که تمرینات را شروع کرده‌ام همراهی می کند و تمریناتم را به خوبی پشت سر می گذارم.

وی درباره محرومیت حریفان روسش از حضور در المپیک گفت: قطعا نبود این نفرات در نتایج تاثیر می‌گذارد اما اعتقاد دارم اگر بودند و رقابت لذت بخش تری را می توانستیم داشته باشیم فکر می‌کنم مسابقه زیباتری می‌شد. حضور روس‌ها در وزنه‌برداری به خصوص سنگین وزن اعتبار خاصی به مسابقات می دهد چون ورزشکاران قدرتمندی را دارند. به هر حال اتفاقی است که افتاده، اما به شخصه دوست داشتم آنها هم حضور داشته باشند.

قهرمان جهان در پاسخ به این سوال که آیا بعد از المپیک قصد ادامه دارد یا می‌خواهد به خانواده و زندگی شخصی‌اش برسد عنوان کرد: نیاز دارم که مدتی را استراحت کنم به خصوص در این یک سال اخیر روزهای سخت و پرفشاری را بدلیل مصدومیت و تمرینات با آسیب دیدگی پشت سر گذاشتم که اگر نتیجه خوبی کسب کنم استراحت خواهم کرد. فعلا چیزی درمورد خداحافظی مشخص نیست و باید ببنیم چه می شود.

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا رنگ مدال ممکن است باعث تغییر تصمیمش شود یادآور شد: ممکن است؛ شاید.

وی درخصوص رکودهایش در تمرینات گفت: وزنه‌هایی را که توانستم در تمرینات بخوبی به دفعات تکرار کنم وزنه‌های 210 کیلوگرمی در یک ضرب و 250 کیلوگرمی در دوضرب بوده است و در این برهه زمانی فکر می کنم بیشتر از رکورد زدن خیلی منطقی نباشد.


منبع: فرهنگ نیوز

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .