تبیان، دستیار زندگی
آیا میدانید چرا خودتان را با دیگران نباید مقایسه کنید؟آیا شناخت تفاوت های زن و مرد برای ازدواج امر ضروری است؟ راهکارهایی برای افزایش اعتماد به نفس را چگونه بیابیم ؟ اگر از موهای فر خود خسته شدید روش کراتینه موی خانگی رو به شما معرفی میکنیم. باماهمراه باشی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شناخت تفاوت های زندگی

آیا میدانید چرا خودتان را با دیگران نباید مقایسه کنید؟آیا شناخت تفاوت های زن و مرد برای ازدواج امر ضروری است؟ راهکارهایی برای افزایش اعتماد به نفس را چگونه بیابیم ؟ اگر از موهای فر خود خسته شدید روش کراتینه موی خانگی رو به شما معرفی میکنیم. باماهمراه باشید تا پاسخ این سوالات خود را بیابید.

فرآوری:سرکمری-گروه زندگی تبیان
مطلب زندگی

چرا خودتان را با دیگران مقایسه نکنید؟
وقتی از خودتان راضی نیستید و مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کنید، دچار نوعی بیماری و ضعف هستید. در واقع شما یادتان رفته است که خودتان را با ابزارهای خودتان قضاوت کنید. حال ببینیم چگونه می توانیم خودتان را ارزشمند ببینید و کمتر برای خودتان خط و نشان بکشید؟

 شناخت تفاوت های زن و مرد برای ازدواج
خداوند در خلقت زن و مرد چه از لحاظ جسمی و چه روحی و روانی، تفاوتهایی قائل شده است. فلسفه ی این  تفاوتها در این است که پیوند میان زن و مرد را محکم میکند. و حقوق و وظایف را در زندگی خانوادگی تقسیم میگرداند. واقعیت این است که بین مرد و زن و نر و ماده حتّی در حیوانات و گیاهان تفاوتهای اساسی وجود دارد. پس بهتر است قبل از ازدواج بیشتر در مورد این تفاوت ها بدانیم.

روش های خانگی برای کراتینه مو
امروزه محصولاتی وجود دارد که با شکستن این پلها و به حالت صاف درآوردنشان موها را بدون هیچ آسیبی کاملاً صاف می کند و چون ساختار مو تغییر کرده است موها برای همیشه صاف و بدون وز خواهند ماند و فقط وقتی از ریشه رشد می کنند بسته به میزان فر بین ۹ ماه تا یکسال بعد باید ریشه ها را صاف کرد با این روش موها نه تنها سالم باقی می ماند بلکه قویتر و براقتر و زیباتر می شود و تلالویی بی نظیر خواهد داشت دیگر داشتن موهای صاف و سالم یک آرزو نیست.

راهکارهایی برای افزایش اعتماد به نفس
سوت شروع زندگی واقعی که زده می شود،یکی می‌خواهد پزشک و مهندس شود، دیگری می‌خواهد نویسنده و شاعر و مترجم باشد،آن یکی می‌خواهد تصویرگری و نقاشی کند، می‌خواهد خیاطی یاد بگیرد، می‌خواهد فوتبالیست و بسکتبالیست و والیبالیست شود و... اما چرا بعضی ها هیچی نمی شوند یا آنچه می خواهند نمی شوند؟

مقصر سرد شدن رابطه جنسی کیست؟
زن و شوهر باید انتظارات منطقی و درستی از هم داشته باشند تا روابط جنسی شان سرد نشود. زوج‌ها نمی‌توانند توقع داشته باشند طی سال‌هایی که از ازدواج‌شان می‌گذرد شرایط زندگی‌شان دچار تغییرات نشود. در طول زندگی مشترک، زن و شوهر باید در رابطه با نیازها و توقعاتی که از رابطه جنسی دارند، یکدیگر را آگاه کنند؛ این کار باعث می شود تا کمتر به سردی جنسی و در نهایت طلاق برسند

  چگونه فرزند مسئولیت پذیر پرورش دهید؟
هر پدر و مادری تلاش می کند تا بهترین چیزها را برای فرزندانش فراهم کند، به این امید که با این چیزها سرمایه زندگی آتی او را تأمین کند. اما آیا واقعاً تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین سرمایه ای که می توانید برای آینده فرزندانتان باقی بگذارید، چه سرمایه ای است؟




مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.