تبیان، دستیار زندگی
علی پاکدامن در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط خود قبل از آغاز المپیک گفت: تمرینات منظم و پرفشاری را پشت سر گذاشتم و در روزهای آخر هم برای رسیدن به بالاترین آمادگی تلاش می کنم. امیدوارم نتیجه خوبی در المپیک بگیرم چرا که تمام تلاشم این است که بهترین بازی ها
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاکدامن: رسیدن به سکوی المپیک دور از دسترس نیست

علی پاکدامن در گفت وگو با ایسنا درباره  شرایط خود قبل از آغاز المپیک گفت: تمرینات منظم و پرفشاری را پشت سر گذاشتم و در روزهای آخر هم برای رسیدن به بالاترین آمادگی تلاش می کنم. امیدوارم نتیجه خوبی در المپیک بگیرم چرا که تمام تلاشم این است که بهترین بازی ها را انجام بدهم.

بخش ورزشی تبیان
علی پاکدامن

پاکدامن با تاکید بر مسائل روانی در المپیک گفت:  شرایط المپیک متفاوت تر از مسابقه های دیگر است. کنترل مسابقه در این بازی ها یک موضوع و کنترل بعد روانی موضوع دیگری است. هرکسی در المپیک بتواند در بعد روانی موفق باشد و آن را حل کند می تواند  به موفقیت برسد.

او در ادامه گفت: این بازی ها هر چهار سال یکبار برگزار می شود  و بزرگترین فستیوال ورزشی است.  قطعا هر کسی که وارد این بازی ها می شود استرس می گیرد اما باید این موضوع را حل و فقط به مسابقه ها فکر کرد.

سابریست تیم ملی ایران درباره پیش بینی خود از مسابقه ها گفت: در رشته هایی به مانند شمشیربازی کسب نتیجه در المپیک  زندگی دوباره است . اگر بتوانم از استرس دور شوم و با خیال راحت مسابقه بدهم می توانم به مراحل بالا در المپیک برسم.

پاکدامن در ادامه گفت: مطمئنا رفتن روی سکو، نتیجه بسیار قابل قبولی است و به نظرم دور از دسترس هم نیست. شمشیربازان هیچ گاه حاشیه نداشتند و در رقابت های گذشته نیز ثابت کردیم که با وجود سخت بودن شرایط، می‌توانیم   نفرات برتر رنکینگ را شکست بدهیم. تا الان هم به نظرم خوب کار کردیم چرا که دو سهمیه کامل المپیک را کسب کردیم و به جمع بهترین ها راه یافته‌ایم.

او در پایان گفت: از تمام افرادی که در این مدت برای ما زحمت کشیده اند تشکر می‌کنم و هیات استان و مسئول تریبیت بدنی استان آقایان حدادیان و گل محمدی کمک زیادی به ما کردند.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .