تبیان، دستیار زندگی
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری جشنواره ملی دختران در پاییز امسال خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری جشنواره ملی دختران

جشنواره ملی دختران

شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گفت: قصد داشتیم جشنواره ملی دختران را در دهه کرامت برگزار کنیم ولی با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس در فصل تابستان و براساس تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره در آبان یا آذر ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود جشنواره ملی دختران با حضور رئیس جمهور برگزار شود و اگر این امکان فراهم نشود جشواره با قرایت پیام دکتر روحانی برگزار خواهد شد. این رویداد با مشارکت دستگاه‌های ذیربط و وزارتخانه‌های مسئول در حوزه دختران شامل وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، ورزش و جوانان، سازمان هلال احمر و بنیاد شهید برپا می‌شود.

وی درباره برنامه‌های معاونت زنان و خانواده به مناسبت روز دختر اظهار کرد: در دهه کرامت چند برنامه تدارک دیده‌ایم که از جمله آنها به دو نشست تخصصی می‌توان اشاره کرد، یکی از نشست‌ها «هم‌اندیشی بررسی موانع مشارکت سیاسی اجتماعی دختران؛ موانع و راهکارها» است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بااشاره به مکاتبه خود با رئیس سازمان صدا و سیما گفت: امیدواریم در دهه کرامت فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی دختران در صدا و سیما فراهم شود.

مولاوردی در پایان گفت: ستاد ملی زن و خانواده چند دستورجلسه دارد که در مرحله نهایی شدن است و عمده گروه هدف برنامه‌هایی که قرار است به تصویب و اجرا درآید، دختران هستند و جنبه‌های مختلف زندگی آنان از ورزش و سلامت گرفته تا بحث‌های حقوقی را شامل می‌شود.



ISNA News Feed

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .