تبیان، دستیار زندگی
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری جشنواره ملی دختران در پاییز امسال خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری جشنواره ملی دختران در پاییز

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری جشنواره ملی دختران در پاییز امسال خبر داد.

بخش اجتماعی تبیان
دختران


شهیندخت مولاوردی اظهار کرد: قصد داشتیم جشنواره ملی دختران را در دهه کرامت برگزار کنیم ولی با توجه به تعطیلی دانشگاه ها و مدارس در فصل تابستان و براساس تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره در آبان یا آذر ماه برگزار می شود.
وی ادامه داد: تلاش می شود جشنواره ملی دختران با حضور رئیس جمهور برگزار شود و اگر این امکان فراهم نشود جشواره با قرایت پیام دکتر روحانی برگزار خواهد شد. این رویداد با مشارکت دستگاه های ذیربط و وزارتخانه های مسئول در حوزه دختران شامل وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، ورزش و جوانان، سازمان هلال احمر و بنیاد شهید برپا می شود.
وی درباره برنامه های معاونت زنان و خانواده به مناسبت روز دختر اظهار کرد: در دهه کرامت چند برنامه تدارک دیده ایم که از جمله آنها به دو نشست تخصصی می توان اشاره کرد، یکی از نشست ها «هم اندیشی بررسی موانع مشارکت سیاسی اجتماعی دختران؛ موانع و راهکارها» است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ب ااشاره به مکاتبه خود با رئیس سازمان صدا و سیما گفت: امیدواریم در دهه کرامت فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه های عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی دختران در صدا و سیما فراهم شود.
مولاوردی در پایان گفت: ستاد ملی زن و خانواده چند دستورجلسه دارد که در مرحله نهایی شدن است و عمده گروه هدف برنامه هایی که قرار است به تصویب و اجرا درآید، دختران هستند و جنبه های مختلف زندگی آنان از ورزش و سلامت گرفته تا بحث های حقوقی را شامل می شود.



منبع: ایسنا