تبیان، دستیار زندگی
نزدیک شدن به آغاز المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، اخبار پیرامون آن نیز هر روز بیشتر به گوش می رسد و هزاران رسانه به انتشار اخبار تصاویر و فیلم های آن می پردازند. در پی این حجم از انتشار، بزرگترین موتور جست وجوی جهان یعنی گوگل تدبیر ویژه ای را برای تمایز بی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اطلاع رسانی متفاوت گوگل برای المپیک

نزدیک شدن به آغاز المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، اخبار پیرامون آن نیز هر روز بیشتر به گوش می رسد و هزاران رسانه به انتشار اخبار تصاویر و فیلم های آن می پردازند. در پی این حجم از انتشار، بزرگترین موتور جست وجوی جهان یعنی گوگل تدبیر ویژه ای را برای تمایز بین مطالب پیرامون المپیک از مطالب دیگر کرده است.

بخش ارتباطات تبیان

اطلاع‌رسانی متفاوت گوگل برای المپیک

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن به آغاز المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، اخبار پیرامون آن نیز هر روز بیشتر به گوش می رسد و هزاران رسانه به انتشار اخبار تصاویر و فیلم های آن می پردازند. در پی این حجم از انتشار، بزرگترین موتور جست وجوی جهان یعنی گوگل تدبیر ویژه ای را برای تمایز بین مطالب پیرامون المپیک از مطالب دیگر کرده است.

در آخرین اقدام گوگل برای نشان دادن  ویدئو های منتشره در مورد المپیک ریو در بین نتایج جست وجو  در نرم افزار گوگل سرچ از یک نوار رنگی "های لایت" مخصوص المپیک ریو استفاده می کند. این اقدام شامل یوتیوب هم خواهد شد و همینطور در کنار ویدئو، اطلاعات تکمیلی دیگری را  در مورد نتیجه و زمان مسابقات مربوط ارائه خواهد کرد.

این موضوع کمک بسیاری به افرادی میکند که از طریق اینترنت علاقه به دیدن ویدئو های مورد علاقه خود در مورد المپیک دارند و همینطور به طرفدارن ورزشی و  خبرنگاران تا وقت کمتری برای پیدا کردن ویدئو و اطلاعات مورد نظر خود در اینترنت صرف کنند و اطلاعات را یک جا داشته باشند.

گفتنی است؛ گوگل برای جذب مخاطب بیشتر همیشه ترفندی را در آستین دارد تا از دیگر رقبا در عرصه های مختلف عقب نماند.

تدبیر ویژه گوگل برای مطالب پیرامون المپیک


منبع: باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .