تبیان، دستیار زندگی
تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان تهران، روز گذشته با حضور اکثریت اعضای این هیئت مدیره در محل اتحادیه برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصوبات چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت تهران

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت تهران

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران، روز گذشته با حضور اکثریت اعضای این هیئت مدیره در محل اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه، در خصوص تشکیل پورتال طرح میزان «شناسایی، ارزیابی و طبقه بندی موسسات قرآنی» بحث و گفت و گو و مقرر شد فرآیند تشویقی جهت موسساتی که طرح میزان را تکمیل و ارسال نموده‌اند، در نظر گرفته شود.

همچنین طرح «تشکیل تیم کوهنوردی قرآنی» در این جلسه تبیین و مقرر شد جهت برپایی اردوی یک روزه کوهپیمایی موسسات قرآنی برنامه ریزی شود.

در ادامه نیز مقرر شد اردوی یک روزه موسسات قرآنی در راستای دیدار با آیت الله جوادی آملی در شهرستان دماوند طراحی و در اسرع وقت برگزار گردد.

تصویب برگزاری جشنواره دانش آموزی قرآنی ویژه خانواده‌های قرآنی، بحث و گفت و گو در خصوص ادغام اتحادیه‌های قرآنی و بودجه‌های قرآنی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه هستند که تصمیم گیری در خصوص هریک از این موارد در جلسات آتی صورت خواهد گرفت.

مهم‌ترین مصوبه این جلسه را نیز می‌توان تصمیمی گیری در خصوص برگزاری مجمع عمومی اتحادیه استان تهران و نیز تغییر در ترکیب هیئت مدیره و انتخابات اعضای جدید این هیئت دانست.

گفتنی است، شهریور ۹۵، آخرین مهلت حضور اعضای فعلی در سمت هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان تهران است.


منبع:
خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .