تبیان، دستیار زندگی
سابریست تیم ملی شمشیربازی گفت: من به فکر مدال المپیک و افتخارآفرینی برای ایران هستم، ولی ورزش قابل پیش بینی نیست و روز باید روز عابدینی باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شمشیرباز ایران: روز مسابقه باید روز من باشد

سابریست تیم ‌ملی شمشیربازی گفت: من به فکر مدال المپیک و افتخارآفرینی برای ایران هستم، ولی ورزش قابل پیش‌بینی نیست و روز باید روز عابدینی باشد.

بخش ورزشی تبیان
title

مجتبی عابدینی درباره شرایط خود قبل از اعزام به برزیل، اظهار کرد: روزهای آخر تمرینات را پشت سر می گذارم و در چند روز باقی‌ مانده آمادگی‌ام به 100 درصد رسیده است. شرایط از ابتدا هم خوب بود و در تمرینات به دنبال این بودیم که خودمان را در اوج نگه داریم.

سابریست تیم ‌ملی در ادامه افزود: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. در روزهای آخر بیشتر روی کارهای تکنیکی و تاکتیکی کار می‌کنیم.

عابدینی درباره دومین تجربه حضور خود در  المپیک، خاطر نشان کرد: المپیک آوردگاه بزرگی است و مسابقه‌ای است که همه دوست دارند در آن شرکت کنند. من در لندن تجربه  المپیکی شدن را داشتم و لازمه‌اش این است که در جو مسابقه‌ها نباشیم. شرایط المپیک با جام جهانی و رقابت‌های جایزه بزرگ متفاوت است. مطمئن هستم که در این  المپیک ایران خوش می درخشند.

او درباره پیش‌بینی خود از نتایج تیم ‌ملی شمشیربازی در  المپیک، گفت: نمی‌توان از الان گفت چه کسی طلا می‌گیرد چرا که در ورزش هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. من به فکر مدال هستم ولی روز مسابقه باید روز عابدینی باشد. بیستم مرداد ماه که مسابقه دارم روز تولدم هم هست و امیدوارم خوش یمن باشد. هر شرایطی برای هر ورزشکاری امکان دارد رخ بدهد.

عابدینی در ادامه اضافه‌ کرد: من مطمئن هستم که کم کاری نمی‌کنیم. همان طور که گفتم در فکر مدال و افتخارآفرینی هستم. هر نتیجه‌ای در  المپیک می‌تواند رخ بدهد.

سابریست تیم ‌ملی در پایان افزود: ما سال 95 را خوب شروع کردیم و باید از تمام کسانی که در این مدت کمک کردند تشکر کنم. پیمان فخری پا به پای ما زحمت کشید و همسر و دخترم هم تمام سختی‌ها را تحمل کردند. امیدوارم که بتوانم زحمات همه را جبران کنم.


منبع: فرهنگ نیوز

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .