تبیان، دستیار زندگی
پس از لغو ارائه ی بروزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت، برخی کاربران که به این نسخه از ویندوز علاقه دارند و نتوانسته اند آن را دریافت کنند، به دنبال راه حل هایی برای دریافت رایگان ویندوز ۱۰ بوده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بروزرسانی رایگان به ویندوز 10 هنوز امکان پذیر است

ویندوز 10

پس از لغو ارائه‌ی بروزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت، برخی کاربران که به این نسخه از ویندوز علاقه دارند و نتوانسته‌اند آن را دریافت کنند، به دنبال راه‌حل‌هایی برای دریافت رایگان ویندوز ۱۰ بوده‌اند. راه حلی که هنوز برای این کاربران وجود دارد، استفاده از افزونه‌ی بروزرسانی کاربران معلول است.

مایکروسافت برای کاربران معلول و دارای محدودیت‌های جسمیِ ویندوزهای ۷ و ۸.۱، افزونه‌ای را عرضه کرده تا آنها نیز بتوانند به ویندوز ۱۰ بروزرسانی کنند. پشتیبانی مایکروسافت از این افزونه هنوز تمام نشده و همه‌ی کاربران می‌توانند از آن استفاده کرده و ویندوز ۱۰ را به صورت رایگان دریافت کنند.

برای دریافت این افزونه کافی است آن را از این لینک دریافت کنید. پس از نصب افزونه، ویندوز ۱۰ بدون تاییدیه‌ی خاصی شروع به دانلود و نصب شدن می‌کند. تاریخ لغو پشتیبانی از این افزونه هنوز اعلام نشده و مایکروسافت اعلام کرده است که پیش از پایان پشتیبانی از این افزونه، آن را بصورت عمومی اعلام خواهد کرد.

بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ موسوم به آپدیت سالیانه نیز فردا منتشر خواهد شد و کاربران این نسخه از ویندوز می‌توانند آن را دریافت کنند. این بروزرسانی شامل ارتقای برخی قابلیت‌های کورتانا، Windows Ink، افزونه‌های مایکروسافت اج و تعدادی بهبودهای نرم‌افزاری خواهد بود.



زومیت

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .