تبیان، دستیار زندگی
رد؟ دیروز در یکی از روزنامه های ورزشی آنچه در تمرین تیم فوتبال سایپا رخ داده و نداده ، مو به مو نوشته شده بود! دیالوگ های بازیکنان در جلسه ی هفتگی تیم که معمولا پشت درهای بسته انجام میشود و هیچ کس بجز اعضای تیم ( به و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایپا جاسوس دارد؟


دیروز در یکی از روزنامه های ورزشی آنچه در تمرین تیم فوتبال سایپا رخ داده و نداده ، مو به مو نوشته شده بود!

دیالوگ های بازیکنان در جلسه ی هفتگی تیم که معمولا پشت درهای بسته انجام میشود و هیچ کس بجز اعضای تیم ( به ویژه خبرنگاران ) در آن حضور ندارند!

دست آخر هم نقل قولی از داریوش یزدانی در جریان تمرین علیه مربی تیم البته این آخری را بازیکن سایپا تکذیب کرد اما اینکه چطور چنین مطالبی دقیق و مو به مو منتشر می شود در حالی که هیچ خبرنگاری نیست، قدری نگران کننده است؛ آیا در تیم صدرنشین لیگ و مدعی قهرمانی کسی هست که این مطالب را به خبرنگاران منتقل می کند؟

جالب اینکه این اتفاق هفته ی پیش هم افتاده بود.

با بروز این شبه ، خبرنگار تبیان برای پیگیری موضوع با تعدادی از بازیکنان و البته مدیر فوتبال سایپا تماس گرفت. بازیکنان وجود خبرچین را در میان خود تائید نمی کنند اما این احتمال رد هم نمی شود.

مدیر فوتبال سایپا معتقد است این روزنامه بار اولی نیست که مطالب این چنینی منتشر می کند.

عباس دارابی می گوید : البته باید گفت آنها غیب گو های خوبی هستند! روزنامه ی ... بیش از یک سال است که از این کارها می کند ، اما ما به این حرفها گوش نمی دهیم و کار خود را دنبال می کنیم.

وی تئوری وجود جاسوس را رد می کند و می گوید : اعضای تیم ما رابطه ی صمیمی با هم دارند و این مسایل از جانب اعضا منعکس نشده ، به هر حال برخی به دنبال منافع خود هستند اما سایپا به این مسایل توجهی ندارد و کار خود را انجام می دهد.

سایپا ، پیش به سوی قهرمانی

گزارش تصویری از دیدار استقلال - سایپا

سفر مخفیانه دایی به ایتالیا