تبیان، دستیار زندگی
! مقداد نجف نژاد مدیرعامل استقلال بامداد امروز در حالی که قالیچه ای «حفه ی درویش!» به همراه داشت ، وارد کوالالامپور شد تا با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کند. به گزارش تبیان وی پس از رایزنی های صفایی فراهانی ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نجف نژاد با قالیچه رفت !


مقداد نجف نژاد مدیرعامل استقلال بامداد امروز در حالی که قالیچه ای «حفه ی درویش!» به همراه داشت ، وارد کوالالامپور شد تا با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کند.

به گزارش تبیان وی پس از رایزنی های صفایی فراهانی توانست همراه مانوسی فر مدیر جدید امور بین الملل باشگاه وارد مقر ای اف سی شود و با بن همام رئیس و پل مونی دبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کند

طی این جلسات مدیرعامل باشگاه استقلال مستندات خودش را ارائه داد و جهت لغو حکم درخواست رسمی این باشگاه مطرح شد . هر چند بن همام پس از دیدن مدارک استقلالی ها برای لغو محرومیت آبی پوشان از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ابراز خوشبینی کرد اما با این حال تصریح نمود تصیمی گیری در این زمینه بر عهده ی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیاست و این کمیته موضوع را روز دوشنبه هفته آتی بررسی و پاسخ نهایی را اعلام می کنند.

سایت های خبری همچنان محرومیت استقلال را تایید می نمایند اما با این حال استقلالی ها می توانند تا روز دوشنبه به تغییر حکم AFC امیدوار باشند.

استقلال قربانی امیال

کار استقلال به مجلس کشید

صفایی فراهانی : قلعه نوعی برنامه نمی دهد