تبیان، دستیار زندگی
مونیخ بازنده ی امیدوار مرحله رفت رقابت های فوتبال حذفی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با انجام چهار دیدار در نقاط مختلف اروپا پیگیری شد. تیم فوتبال بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو زمین اختصاصی رئال مادرید با نتیجه سه ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ بازنده ی امیدوار


مرحله رفت رقابت های فوتبال حذفی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با انجام چهار دیدار در نقاط مختلف اروپا پیگیری شد.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو زمین اختصاصی رئال مادرید با نتیجه سه بر دو مقابل این تیم شکست خورد.تا نگاه تمامی فوتبالدوستان به سمت مونیخ شود . گل های تیم میزبان را رائول(10 و 29) و نیستلروی (34) به ثمر رساندند. برای بایرن مونیخ هم لوسیو(24) و فن بومل(88) گلزنی کردند.

علی کریمی بازیکن ایرانی تیم بایرن مونیخ نیز 90 دقیقه روی سکو نشست تا از بالا نظاره گر شکست تیمش باشد

تیم فوتبال بایرن مونیخ اکنون با امیدواری بسیاری به دیدار برگشت نگاه می کند. این تیم با کسب یک پیروزی یک بر صفر هم به دور یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود خواهد کرد.

تیم فوتبال منچستریونایتد طی یک دیدار جنجالی موفق شد میزبان خود لیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. رایان گیگز در دقیقه 83 این دیدار پربرخورد موفق شد برای شیاطین سرخ گلزنی کند تا این تیم بهترین نتیجه را نسبت به سایرین کسب کند.

آرسنال دیگر تیم انگلیسی با نتیجه یک بر صفر مقابل آیندهوون باخت. تک گل تیم میزبان را مندز در دقیقه 61 به ثمر رساند.هر چند به نظر می رسد شکست با یک گل آن هم در زمین حریف نتیجه مطلوبی است اما از آرسنال فینالیست دوره گذشته انتظارات بیشتر است .

دیدار تیم های سلتیک و میلان هم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. این دیدار در زمین سلتیک برگزار شد .میلانی ها در این دیدار تا می توانستند موقعیت گل خراب کردند تا بتوانند با حداقل پیروزی در خانه خود راه صعود خود به مرحله بعد را هموار کنند.

سایر دیدار های این مرحله امشب پیگیری می شود.

هیجان دوباره در قاره سبز