تبیان، دستیار زندگی
در حالیكه مسئولان باشگاه استقلال می گویند چهارشنبه هفته جاری كنفدراسیون فوتبال اسیا در جلسه ای اضطراری به وضع محرومیت تیم فوتبال استقلال از دیدارهای جام قهرمانان باشگاههای آسیا رسیدگی می كند ، محسن صفایی فراهانی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صفایی فراهانی : قلعه نوعی برنامه نمی دهد


در حالیكه مسئولان باشگاه استقلال می گویند چهارشنبه هفته جاری كنفدراسیون فوتبال اسیا در جلسه ای اضطراری به وضع محرومیت تیم فوتبال استقلال از دیدارهای جام قهرمانان باشگاههای آسیا رسیدگی می كند ، محسن صفایی فراهانی گفت برگزاری چنین جلسه ای صحت ندارد .

رئیس كمیته انتقالی فدراسیون فوتبال افزود در این باره تلاش می كنیم روز چهارشنبه در گفتگویی با مسئولان ای اف سی مشكل استقلال را در حد امكان حل كنیم .

صفایی فراهانی با انتقاد از بی برنامه گی باشگاه استقلال گفت :كنفدراسیون فوتبال آسیا از شش ماه قبل آئین نامه شركت در مسابقات جام قهرمانان باشگاه های اسیا را به این باشگاه اعلام كرده بود اما این باشگاه متاسفانه هیچ اقدامی نكرد.

وی افزود :چهارشنبه كنفدراسیون فوتبال اسیا بعد از تعطیلات سال نو چینی در مالزی ، شروع به كار می كند و ما تلاش می كنیم با استناد به مداركی كه باشگاه استقلال ارسال كرده است مسئولان ای اف سی را قانع كنیم ، هر چند خیلی نباید امیدوار به این مسئله بود.

رئیس كمیته انتقالی فدراسیون فوتبال درباره جلسات این كمیته گفت :نشست های مامرتب برگزار می شود و تلاش می كنیم در موعد مقرر یعنی فروردین سال 86 اساسنامه فوتبال ایران را اماده كنیم و انتخابات فدراسیون را در زمان خودش برگزارنماییم .

صفائی فراهانی درباره جام ملت های اسیا و حضور تیم ایران هم گفت : از امیرقلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چند بارخواسته ایم كه برنامه 6 ماهه تیم ملی را ارائه كند اما تاكنون این كار را انجام نداده است .

وی افزود: قلعه نوعی را به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ می كنیم و پس از مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون فوتبال تصمیمات بعدی درباره ماندن یا رفتن قلعه نوعی از تیم ملی با اوست .

نشست بعدی كمیته انتقالی فدراسیون فوتبال ایران فردا در محل فدراسیون فوتبال درتهران برگزارخواهد شد .

صفایی : کسی حق دخالت ندارد

صفایی فراهانی، حكم گرفت

صفایی فراهانی: ظرفیت لیگ 16 تیمی را نداریم