تبیان، دستیار زندگی
شیر مادر ترکیباتی دارد که برای رشد مغزی، جسمی و روحی کودک شگفت انگیز است و به حفاظت از او در برابر بسیاری از بیماری ها و عفونت ها فوق العاده عمل می کند. شیردهی برای خود مادر هم بهره های فراوانی دارد. در این اینفوگرافی به گوشه ای از راهکارهای ترویج تغذیه .
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اینفوگرافی روز جهانی شیر مادر

شیر مادر ترکیباتی دارد که برای رشد مغزی، جسمی و روحی کودک شگفت انگیز است و به حفاظت از او در برابر بسیاری از بیماری ها و عفونت ها فوق العاده عمل می کند. شیردهی برای خود مادر هم بهره های فراوانی دارد. در این اینفوگرافی به گوشه ای از راهکارهای ترویج تغذیه با شیر مادر و فواید آن پرداخته ایم؛ با ما همراه باشید...

مریم مرادیان نیری - بخش تغذیه و آشپزی تبیان
اینفوگرافی روز جهانی شیر مادر
برای دیدن بزرگنمایی تصویر بر روی آن کلیک کنید

اهمیت تغذیه با شیر مادر روز به روز بیشتر مشخص می شود و تحقیقات انجام شده به طور دائم نشان می دهند که شیر مادر برای کودک و حتی خود مادر چه فواید فوق العاده ای دارد. در آموزه های دینی ما هم از شیر مادر بسیار گفته شده است؛ از آیه های قرآن گرفته تا احادیث مختلف که آشناترین آن ها حدیثی از پیامبر گرامی اسلام است که می فرمایند: لَیسَ لِلصَّبِی لَبَنٌ خَیرٌ مِنْ لَبَنِ اُمِّهِ؛ هیچ شیری برای کودک، بهتر از شیر مادرش نیست.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فواید تغذیه با شیر مادر در کودک و مادر توصیه می کنیم ویژه نامه ی تغذیه با شیر مادر را مطالعه نمایید.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.