تبیان، دستیار زندگی
    به گزارش خبرنگار تبیان : سه شنبه 4 شهریور طی جلسه ای باشگاه استقلال، شركت زیتون را به عنوان یكی از اسپانسرهای  این باشگاه معرفی كرد. در این جلسه پیشكسوتان تیم استقلال نظیر ابوطالب ، بیاتی ، فرزامی ، ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن پیش فصل استقلال


به گزارش خبرنگار تبیان :

سه شنبه 4 شهریور طی جلسه ای باشگاه استقلال، شركت زیتون را به عنوان یكی از اسپانسرهای  این باشگاه معرفی كرد. در این جلسه پیشكسوتان تیم استقلال نظیر ابوطالب ، بیاتی ، فرزامی ، فریبا ، مراغه چیان ، ماجدی ، حاج قاسم حضورداشتند. در این گردهمایی ، آقایان قریب مدیر عامل باشگاه ، حاجیلو سرپرست تیم و قلعه نوعی سرمربی تیم ، گزارشی از نحوه كار اداری و فنی باشگاه ارائه كردند و در پایان عبدالعلی چنگیز به عنوان یكی از پیشكسوتان سخنرانی كرد.

در پایان جلسه ، شماره پیراهن های بازیكنان استقلال مشخص شد و پیراهن هر بازیكن با دعوت از آن، به وی داده شد. پورحیدری ، حجازی ، زرینچه و برادران مظلومی ازغایبان این جلسه بودند. در این برنامه محسن حاجیلو هنرمند طنزكشورمان برای حاضرین به اجرای برنامه پرداخت ، از بازیكنان گذشته استقلال خاطراتی را نقل كرد.

سبوشهبازیان و پیروز قربانی ، از بازیكنان غایب این جلسه بودند .

قلعه نوعی نیز در قسمتی از سخنانش ، ضمن اشاره به فعالیت خود و همكارانش طی 55 جلسه تمرین تیم ، از تمامی  پیشكسوتان وبازیكنان اسبق استقلال خواست تا وی را در انجام وظیفه محوله اش یاری كنند .