تبیان، دستیار زندگی
خط تولید گوشی تلفن همراه ال جی در كارخانجات مادایران روز شنبه 28 بهمن با حضور وزیر صنایع افتتاح شد. این خط تولید كه در پی تفاهم مادایران و ال جی الكترونیك كره جنوب نصب شده و به بهره برداری رسیده است ظرفیت تولید 5/1 ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین خط تولید گوشی تلفن همراه ایرانی


خط تولید گوشی تلفن همراه ال جی در كارخانجات مادایران روز شنبه 28 بهمن با حضور وزیر صنایع افتتاح شد.

این خط تولید كه در پی تفاهم مادایران و ال جی الكترونیك كره جنوب نصب شده و به بهره برداری رسیده است ظرفیت تولید 5/1 میلیون دستگاه گوشی در سال از انواع مختلف را دارد.

در مرحله اول خط تولید گوشی موبایل به صورت اس كی دی است و در عرض كمتر از چهار ماه آینده و با نصب ماشین آلات پیشرفته و تخصصی امكان تولد سی كی دی نیز فراهم می شود.

تكنولوژی تولید گوشی موبایل تنها در اختیار چند شركت بزرگ بین المللی است كه ال جی با تولید بیش از 66 میلیون دستگاه در سال در مكان پنجم جهان قرار دارد.

در كارخانه این شركت واقع در شهر صنعتی هشتگرد تولید گوشی تلفن همراه با پنج مدل متنوع آغاز شد و هر چند ماه یك بار و در طی ارائه گوشی های جدید توسط ال جی به بازار جهانی مدل های جدید به مجموعه تولید این شركت اضافه خواهد شد.

مهمترین مسئله در تولید گوشی موبایل كه یك وسیله فوق پیشرفته مخابراتی است رعایت موارد كیفی است و این امر در خط تولید مادایران با استفاده از دستگاه های فوق تخصصی برنامه ریزی و تست انجام می گیرد.

گوشی های موبایل ال جی ساخت مادایران از گارانتی 12 ماهه برخوردار بوده و خدمات آن در شهر تهران در عرض یك روز ارائه می شود.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

1. بهترین های موبایل در سال 2006

2. عكاسی بهتر با تلفن همراه‌

3. ارتباط پیغام كوتاه با درد انگشتان

4. گوشی های همراه، کثیف تر از ... ر

5. وبلاگ نویسی، این بار در تلفن همراه