تبیان، دستیار زندگی
یان به اطلاع کاربران ادب دوست تبیان و به طورخاص علاقه مندان به مقوله شعر و شاعری می رساند که صفحه جدیدی تحت عنوان " کارگاه مجازی شعر" در بخش ادبی هنری سایت تبیان شکل گرفته که به عنوان یک محفل شعری بسیار مناسب ، به طور تخ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارگاه مجازی شعر تبیان

به اطلاع کاربران ادب دوست تبیان و به طورخاص علاقه مندان به مقوله شعر و شاعری می رساند که صفحه جدیدی تحت عنوان " کارگاه مجازی شعر" در بخش ادبی هنری سایت تبیان شکل گرفته که به عنوان یک محفل شعری بسیار مناسب ، به طور تخصصی به مقوله شعرو آموزش آن می پردازد.

برنامه کاری این صفحه برپایه ارتباط تنگاتنگ و مستمر با کاربران علاقه مند پایه ریزی شده است .

شما مشتاقان شعر و شاعران گرامی می توانید از ابتدا تا بیستم هرماه آثار خود را به نشانی ART@TEBYAN.NET ارسال نمایید . آثار شما پس از بررسی ابتدایی و با توجه به تعداد آثار رسیده ، گلچین شده وتعدادی از آثار برگزیده توسط یکی از اساتید شعرمعاصر ، مورد نقد تخصصی قرار می گیرد ، سپس شعر اصلی به ضمیمه نقد ارزشمند صورت گرفته ، بر روی سایت قرار داده خواهد شد تا برای کلیه مخاطبان – چه شخص ارسال کننده اثر و چه دیگر دوستان – یک کلاس مجازی و درعین حال علمی و تخصصی در زمینه شعر و اصول و قواعد آن برگزار شده باشد .

شما مخاطبان همیشگی سایت تبیان می توانید از همین امروز تا بیستم اسفند ماه جاری آثار خود را به آدرس : ART@TEBYAN.NET ارسال نمایید.


نکاتی که باید در ارسال آثار لحاظ شود:

- محدودیت قالب و موضوع در آثار وجود ندارد .

- حتی الامکان آثار فرستاده شده طولانی نباشد.

دوستانی که مایل به شرکت در برنامه های کارگاه مجازی شعر تبیان می باشند اطلاعات خواسته شده زیر را به همراه اثر ارسالی ، ارائه نمایند.

- مشخصات کامل فردی.

- شماره تماس.

- در صورتی که مطالعات خاص در زمینه ادبیات قدیم و جدید داشته اید و یا دوره خاصی را در این مورد گذرانده اید ، آنرا ذکر نموده و همچنین از علایق ادبی و شعری خود مختصری بیان نمایید.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد .

بخش ادبی هنری تبیان