تبیان، دستیار زندگی
ان جهان- تهران تیم ایران قدرتمندانه ونزوئلا را از پیش رو برداشت در ادامه برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان جهان تیم ایران، ونزوئلا را مغلوب خود كرد و به دور نیمه نهایی راه یافت. تیم ملی كشورمان كه سومین دیدار خود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات والیبال جوانان جهان- تهران

تیم ایران قدرتمندانه ونزوئلا را از پیش رو برداشت

در ادامه برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان جهان تیم ایران، ونزوئلا را مغلوب خود كرد و به دور نیمه نهایی راه یافت.

تیم ملی كشورمان كه سومین دیدار خود را مقابل تیم ونزوئلا در مرحله مقدماتی برگزار می كرد توانست با حساب سه بر یك و با نتایج 20 بر 25 ، 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 20 شكست دهد.

تیم ملی كشورمان كه گیم اول را با حساب 25 بر20 واگذار كرد. همچنان در توپ گیری داخل میدان، دفاع روی تور و سرویس با ضعف مواجه بود و امتیازهای بسیاری را در اثر همین نقاط ضعف از دست داد.

اما در گیم دوم دقت عمل بیشتری به خرج داد و پابه پای تیم ونزوئلا امتیازهای خود را تا امتیاز ششم حفظ كرد. از این امتیاز به بعد توانست بر روحیه خود مسلط شود و تا امتیاز 20 با حمایت تماشاچیان جهان از تیم ونزوئلا جلو باشد. تیم ایران در این زمان كاملاً بر روحیه خود مسلط شد و تا امتیاز 25 ، امتیازی را ونزوئلا  واگذار نكرد.

گیم سوم در حالی شروع شد كه ونزوئلا با تضعیف روحیه مواجه بود و كماكان 6 امتیاز از ایران عقب ماند. روحیه ضعیف این تیم سرویس های ضعیفی را به دنبال داشت تا سرانجام اختلاف امتیاز ونزوئلا با ایران به 10 رسید تا نتیجه با حساب 25 بر 18 به سود ایران پایان یافت.

كره و برزیل سرگروه شدند

درادامه برگزاری سومین روز مسابقات والیبال جوانان جهان كره جنوبی و برزیل درگروه های خود سرگروه شدند.

در دیدارهای انجام شده ، كره جنوبی با حساب سه بر صفر با نتیجه 25 بر 16 ، 25 بر20 و 25 بر 22 تیم مصر را از پیش رو برداشت و تیم برزیل نیز توانست با حساب سه بر صفر و نتایج 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 15 تیم تونس را مغلوب خود كند و به عنوان سرگروه ِ گروه سوم به دیدار نیمه نهایی راه یابد.

تیم كره جنوبی نیز سرگروه ِ گروه اول شد و همراه با برزیل به دور نیمه نهایی راه یافت.

تیم ایران نیز با پیروزی برابر تیم ونزوئلا به عنوان تیم دوم در گروهA به مرحله نیمه نهایی صعود كرد.

روسیه به سرگروهی رسید

در ادامه برگزاری مسابقات والیبال جوانان جهان تیم ملی روسیه سرگروه شد وایتالیا از دور مسابقات حذف شد.

در مسابقات انجام شده ، روسیه با حساب سه بر صفر آلمان را از پیش رو برداشت و سر گروه شد.

ایتالیا با نتیجه سه بر صفر از بلغارستان شكست خورد و از دور مسابقات حذف شد و لهستان به برتری سه بر یك مقابل كانادا رسید.