تبیان، دستیار زندگی
دند نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشتركی از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی كردند. آیت الله محسن مجتهد شبستری و محمد كاظم معمارزاده امروز یكشنبه در این پیام تاكید ك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از مردم قدردانی كردند


نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشتركی از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی كردند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری و محمد كاظم معمارزاده امروز یكشنبه در این پیام تاكید كردند: حضور گسترده و بی سابقه مردم در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن موجب امید و شادی دوستان انقلاب و مظلومان عالم شد.

در بخش دیگر پیام آمده است: این حضور یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام را فراهم كرده است و موجبات تثبیت پایه‌‏های استوار انقلاب اسلامی و پاسخ محكم، قاطع و كوبنده‌‏ای به یاوه ‏گویی استكبار جهانی و در راس آنها آمریكای جهانخوار به شمار می‌‏رود.

در بخش دیگری از این پیام حضور آگاهانه مردم ولایت مدار و تاریخ ساز استان آذربایجان شرقی در این راهپیمایی به عنوان برگ‌‏زرین افتخار دیگری در صفحات تاریخ پر از حماسه ملت آزاده ایران عنوان شده و آمده است: مردم مسلمان استان آذربایجان شرقی پس از گذشت 28 سال از پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی در بیعتی مجدد و معنادار با آرمان‌‏های اصیل معمار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در لبیك گویی به مقام معظم رهبری بر پیروی از مكتب ایثار و شهادت حسینی و ادامه راه پرفروغ شهیدان والامقام انقلاب و دفاع از حق مسلم ایرانیان در دستیابی و استفاده از فناوری پیشرفته روز به‌‏ویژه انرژی هسته‌‏ای با حفظ اقتدار وحدت و انسجام ملی و ایستادگی در برابر فزون خواهی غرب به سركردگی شیطان بزرگ آمریكا و عمال صهیونیستی آن پافشاری كردند كه به یقین پاداش این حماسه تاریخی در موفقیت‌‏های روز افزون آتی فرزندان ملت سر بلند ایران در صحنه‌‏های مختلف خواهد بود.

منبع:

آذربایجان شرقی